[GBA] Sonic Advance >> Chao garden??

Pagina: 1
Acties:

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb even een vraagje over de Chao garden in Sonic Advance. Ik heb begrepen dat die Chao's soort tamagotchi's zijn, maar leven die beestjes ook in real-time :?

Bijvoorbeeld de volgende keer dat ik mijn Game Boy aanzet dat er dan tijd verstreken is en dat ze honger hebben ofzo?

Ik heb al gezocht op internet maar ik kon hier erg weinig over vinden. Alle beschrijvingen/info is welkom :).

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 00:24
Op zondag 09 juni 2002 21:55 schreef AtHomer het volgende:
Ik heb even een vraagje over de Chao garden in Sonic Advance. Ik heb begrepen dat die Chao's soort tamagotchi's zijn, maar leven die beestjes ook in real-time :?

Bijvoorbeeld de volgende keer dat ik mijn Game Boy aanzet dat er dan tijd verstreken is en dat ze honger hebben ofzo?

Ik heb al gezocht op internet maar ik kon hier erg weinig over vinden. Alle beschrijvingen/info is welkom :).
In theorie is het mogelijk. Dus zijn ze wel heel dom om het niet te doen. Denk het wel dus.

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10-2025

Collaborator

You! Cake or Death?

nope de tyd vertrijkt alleen als je daar bezig bent dus het is erg saai (niet kopen!!)

This space is occupied

• AtHomer
  • Niet online
Op zondag 09 juni 2002 22:34 schreef TekkenMaster het volgende:
nope de tyd vertrijkt alleen als je daar bezig bent dus het is erg saai (niet kopen!!)
Dat is wel erg jammer... Weet iemand nog een andere leuke (beetje uitgebreide) virtual pet misschien?

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:42
Er is wel een tamagotchi op de gameboy.
Kheb er iig wel een rom van, dus hij zou ook te koop moeten zijn. Alleen vond ik er niets aan.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• AtHomer
  • Niet online
Op maandag 10 juni 2002 08:55 schreef __00__ het volgende:
Er is wel een tamagotchi op de gameboy.
Kheb er iig wel een rom van, dus hij zou ook te koop moeten zijn. Alleen vond ik er niets aan.
Weet je de titel ook misschien?

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:42
Euh....tamagotchi, zo heette de rom.
Kijk vanavond wel als ik thuis ben, maar ik weet eigenlijk wel zeker dat die zo heette. Zoek er anders ff naar bij GB roms, dan kun je zien of het ook leuk is.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Pagina: 1