Toon posts:

US Robotics + CS Server

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
AYE!

Ik heb een ouwe Counter-Strike bak gemaakt en ik heb wat poorten voor CS geforward naar die bak (welke poorten weet ik niet meer precies). Zodra ik die server laat draaien werkt ie wel maar kan ik zelf niet meer op internet CS spelen op me andere bak!!! WHY?? Goede poorten ?? Goede instelling??

GreetZZ Hugo

• rvanlooijen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06-2021
Op zondag 09 juni 2002 21:33 schreef HugovD het volgende:
AYE!

Ik heb een ouwe Counter-Strike bak gemaakt en ik heb wat poorten voor CS geforward naar die bak (welke poorten weet ik niet meer precies). Zodra ik die server laat draaien werkt ie wel maar kan ik zelf niet meer op internet CS spelen op me andere bak!!! WHY?? Goede poorten ?? Goede instelling??

GreetZZ Hugo
Vette kans dat je server je CD-key in gebruik heeft, even "nomaster 1" in je server.cfg zetten...

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik heb 2 CD-KEYS......:?

• rvanlooijen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06-2021
Op zondag 09 juni 2002 21:49 schreef HugovD het volgende:
Nee ik heb 2 CD-KEYS......:?
Dan moet je even je client instellen niet standaard poort te gebruiken. 27018 ofzo...

• M v Akkeren
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-08 15:12
knip

GreetZZ Hugo
[topic=309815/1/25] ;)

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

...
(welke poorten weet ik niet meer precies)...
Toch maar even nakijken zou ik zeggen want dat is toch wel handig om te weten; als je namelijk 27015 hebt geforward naar je server dan komt de connection informatie, die voor jou bestemd is, gewoon bij je server terecht.

Wees consequent, maar niet altijd

Verwijderd

Topicstarter
Ja, maar kan ik een poort naar 2 computers forwarden?? Ja toch en welke poorten zijn nou precies van CS?

• -FoX-
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

-FoX-

Carpe Diem!

poorten forwarden naar 2PC's ? Welke gaat dan het pakket krijgen? lijkt me niet zo handig..

Ofwel moet je je server instellen als DMZ-host..

Verwijderd

Topicstarter
HET IS AL GELUKT!!! Mijn server werkt alleen het installeren van Admin MOD werkt niet helemaal. Iemand die daar verstand van heeft?? :?
Pagina: 1