Toon posts:

Slackware 8.1 ervaringen.....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok... ik heb gelezen dat Slackware 8.1 beschikbaar is....

Download link (ISO)

ftp://ftp.kpn.be/pub/linux/slackware/current-iso/slackware-8.1-RC2-GNOME-KDE.iso

Heeft iemand hem al geprobeerd??
Er kunnen natuurlijk fouten inzitten omdat het nog Beta is...

Ik hoor het graag...

Artikel van Slackware site
As recently reported on Slashdot, the first release candidate for Slackware 8.1 is now available on ftp.slackware.com (and hopefully some mirrors by now). Recent additions to -current include Mozilla-1.0rc3, KDE-3.0.1, and gcc-3.1. This is all leading up to what we're hoping will be the best Slackware release ever! Thanks to all the people contributing bug reports, patches, and suggestions. :-)

Verwijderd

Heb een current draaien van 15 mei ofzo, bevalt goed :) hier en daar nog wat probjes gevonden en gereport, heb zin in Slackware 8.1 :9~ :9~

Verwijderd

Ik draai met een 8.0/8.1current versie. Vrijwel alle packages geupgrade vanaf de 8.1current versie. En ik moet zeggen, het draait soepeltjes.

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand toevallig een link naar een beter ISO?? Want deze is heeft alleen maar KDE 3.0.4 en GNOME op de CD.. Niet het systeem zelf.

En nog wat.. Is XFS (zag ik in de installatie van die foute cd) een goed alternatief voor EXT2 of EXT3

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
iso's bak je toch gewoon zelf?
iig ik heb op m'n thuisservertje een current van meer dan een maand geleden draaien, zaten toen nog een paar bugs in waar ik problemen mee had, heb ik gereport, zijn volgens 't changelog gefixed
wat betreft filesystems, ongeveer iedereen heeft hier z'n eigen voorkeuren, ik draai op reiserfs, gewoon omdat ik dat al heel lang doe en er nog nooit problemen mee gehad heb...

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

Verwijderd

Ik heb een test gezien van rc2. RC3 is inmiddels de meest recente versie.
Test: http://www.linuxplanet.com/linuxplanet/reviews/4241/1/

• knopper
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-08 12:15

knopper

Sander Knopper

Op dinsdag 11 juni 2002 11:56 schreef Markiedam het volgende:
En nog wat.. Is XFS (zag ik in de installatie van die foute cd) een goed alternatief voor EXT2 of EXT3
Kort maar krachtig: Ja, ik vind van wel.
Pagina: 1