Toon posts:

kopete and yahoo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
dat snap ik niet...

Op de site van kopete staat bovenaan een logootje met daarin duidelijk het yahoo Y'tje. Maar bij de plugins is er geen yahoo plugin te vinden.
De kopete site blinkt ook niet echt uit in een duidelijk informatie aanbod... bekijk de fantastische FAQ.....
http://kopete.kde.org/faq.phtml

Maar weet iemand of en hoe dat kan? yahoo met kopete dus?

Wanneer komt trillian voor linuuuux!!!

• AkaXakA
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-03 16:12

AkaXakA

Just Kidding...

Gebruik Gaim -> google.com: search Gaim.

Gaim ondersteund wel AIM/MSN/ICQ/Yahoo en nog veel meer.
Die moet je trouwens wel 'loaden' in het plugin menutje maar dat is niet echt moeilijk.
Het werkt (bijna) net zo makkelijk als Trillian.

8-)

http://www.akaxaka.tk/ - "Knowledge is power. Power corrupts. Study hard, be evil." - 4 Jaar GoT en nog steeds niet evil: er moet een verband zijn...

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 09 juni 2002 22:10 schreef theJKid het volgende:
Gebruik Gaim -> google.com: search Gaim.

Gaim ondersteund wel AIM/MSN/ICQ/Yahoo en nog veel meer.
Die moet je trouwens wel 'loaden' in het plugin menutje maar dat is niet echt moeilijk.
Het werkt (bijna) net zo makkelijk als Trillian.

8-)
Gaim gebruik ik al. Ik vind niet geweldig. msn geeft telkens bij opstarten een foutmelding en het ziet er allemaal niet uit. Kopete ziet er in elk geval al wat leuker uit. Maar ik moet wel yahoo erbij hebben.

Het wordt tijd voor iets trillian achtigs voor linux. Kwa ondersteuning van opties en uiterlijk en configureerbaarheid enzo.

• bultoog
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-05-2021

bultoog

dat deed pijn!!!

Op zondag 09 juni 2002 21:14 schreef Kheperi het volgende:

Wanneer komt trillian voor linuuuux!!!
uhm geen idee, maar via wine draait trillian perfect :)
moet je dat anders maar proberen

hmm..interresant...dat ga ik ook proberen. | ik tuxs veilig!
iedereen weet het, maar niemand komt op de gedachte - blooming
mama ik ben mOrPhie kwijt geraakt, krijg ik nu een nieuwe :P
wees je zelf!

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-08 12:34
Er was een yahoo plugin, alleen die werkte niet met de nieuwe API. In de volgende release zal wel een yahoo plugin geintegreerd zijn :).

Verwijderd

Topicstarter
ahhh zit dat zooo. ok. effe afwachten dus maar.

Ennuhh trillian met wine draait hier niet perfect. werkt wel, maar moeizaam. Windows verplaatsen is bijna niet mogelijk, er is een stuk weg (met knoppen en al, links werken natuurlijk niet. Helaas niet echt een optie. Dan liever nog gaim.

Gaim heeft trouwens nog iets heel vervelends. Je kunt geen tekst kopieren in het chatwindow (ontvangst en zend window) Als je control-c opent een kleurpalet window. Verry irrie.
Pagina: 1