Verwijderd
1 X HTTP is genoeg !Op zondag 09 juni 2002 21:11 schreef tijgertje het volgende:
gamecube mod
er zit ook nog een blauwe led in die foto komt van de week
ik hoor jullie reacties wel
Over de mod, Ziet er wel gaaf uit !
wel geinig gedaan,,,,
www.wardrivers.be/ nee, ik ben geen belg :p maar verder niets mis met belgen.
Proud member of Tacopsclan [CLS]
maar die foto plaats ik van de week even moet ik nog maken
regio mod moet er nog in heb het wel geprobeert uit te vinden waar maar geen succes die volgt nog
Dat vroeg ik mij ook afOp zondag 09 juni 2002 21:14 schreef Interstice het volgende:
wat is er aan gedaan ?
gespoten dus
Het is FRIET!
Verwijderd
Maar deze is zeker kewl
Verwijderd
Ff F5 drukke.Op zondag 09 juni 2002 21:22 schreef Jeroentussie het volgende:
Ligt het aan mij of doet de foto het niet op de site, ik zie alleen maar een zwarte 8tergrond
Ziet er wel
maar ok dat achter wegen
even mijn soldeerbout er ingezet om de led te vervangen voor een blauwe die foto komt nog.
en geprobeert een regionod te maken niet gelukt
Verwijderd
inderdaad met een beetje blauw en wit, maar zonder dollen leuk spuitwerk!Op zondag 09 juni 2002 21:31 schreef tijgertje het volgende:
[..]
die waren ook rood en haden ook een handvat
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
Verwijderd
ja leuk kleurtje welOp zondag 09 juni 2002 21:11 schreef tijgertje het volgende:
gamecube mod
er zit ook nog een blauwe led in die foto komt van de week
ik hoor jullie reacties wel
GameCube is leuk voor games als Monkeyball en Super Smash Bros Melee met zijn 4-en
otOp zondag 09 juni 2002 21:42 schreef tijgertje het volgende:
ja maar al mijn vrienden hebben er een en nemen hun eigen controller mee
3 vrienden das ook weinig
/ot
nofi
#StopBurningStuff
Verwijderd
Jij hebt de primeur in Europa, nice job
Verwijderd
er was iemand die zei dat het spuitwerk beneden peil was, hoe heb je dat in godsnaam kunnen zien op deze mega brakke pics. misschien andere digican gebruiken of een analoge naar de 1 uur service brengen
Verwijderd
Het spijt me dat ik het zo moet zeggen maar het is echt lelijk
Je hebt echt je gamecube die normaal zo mooi is grandioos verpest.
dat woord zocht ik: Xbox, op de lelijkheid van de Xbox begint ie nu inderdaad te lijken.Op zondag 09 juni 2002 22:09 schreef Dark_Insaniac het volgende:
Damn slecht spuitwerk hij is nu zelfs lelijker dan de X-Box
Het spijt me dat ik het zo moet zeggen maar het is echt lelijk
Je hebt echt je gamecube die normaal zo mooi is grandioos verpest.
thnx dark_insaniac
Verwijderd
Als iets lelijk is denk je toch automatisch aan de X-Box nix is zo lelijk net als dat dingOp zondag 09 juni 2002 22:13 schreef AAC het volgende:
[..]
dat woord zocht ik: Xbox, op de lelijkheid van de Xbox begint ie nu inderdaad te lijken.
thnx dark_insaniac
ja, maar dit werd bijna lelijker, dus dan denk je daar niet meer aan. das bijna lullig tegen Bill...Op zondag 09 juni 2002 22:14 schreef Dark_Insaniac het volgende:
[..]
Als iets lelijk is denk je toch automatisch aan de X-Box nix is zo lelijk net als dat ding
Verwijderd
Misschien gaan mensen dit gespoten gedrocht van tijgertje als een nieuw object zien waarnaar je kan verwijzen als iets echt lelijk is net als ze waar ze nu de X-Box voor gebruiken.Op zondag 09 juni 2002 22:15 schreef AAC het volgende:
[..]
ja, maar dit werd bijna lelijker, dus dan denk je daar niet meer aan. das bijna lullig tegen Bill...
Misschien wel inplaats van de X-Box want dit noem ik toch echt wel lelijker
en er zitten inderdaat wel wat schoonehid foutjes aan mijn gamecube mod risico van het proberen
maar ik raat jullie dan ook aan om op tre passen met kunstof primer vindt de gamecube apsoluut niet leuk
denk dat je gewoon zelf een spuit instalatie neer moet zetten en met verdunde blanke lak terpetine basis
de zooi moet spuiten oja de gamecube is orgineel zonder de paarse of zwarte lak
grijs kleurig
Op zondag 09 juni 2002 22:19 schreef tijgertje het volgende:
veel text zonder leestekens
Toch maar een wat leestekens gaan gebruiken tijgertje, dat leest een stuk makkelijker.
Ik vind je mod trouwens niet zo goed gelukt maar wel ruig dat je probeert er iets moois van te maken, zeg maar hoe iedere mod-er begint.
Ik, geheel anders
dat is niet eens zoon gek idee meschien moeten we dat maar doen heOp zondag 09 juni 2002 22:18 schreef Dark_Insaniac het volgende:
[..]
Misschien gaan mensen dit gespoten gedrocht van tijgertje als een nieuw object zien waarnaar je kan verwijzen als iets echt lelijk is net als ze waar ze nu de X-Box voor gebruiken.
Misschien wel inplaats van de X-Box want dit noem ik toch echt wel lelijker
ik stem voorOp zondag 09 juni 2002 22:26 schreef tijgertje het volgende:
[..]
dat is niet eens zoon gek idee meschien moeten we dat maar doen he
Maar ik dacht, ik gebruik auto lak. Maar dat doet het gamecube plastic achtige grutje smelten. Nee die verdomde kunstof primer die je dan,die je eerst moet spuiten is nog een tikkeltje erger!!!
Gates bijvoorbeeld, dies nu van ze 1ste plaats lelijkheid afgegooidOp zondag 09 juni 2002 22:29 schreef Dark_Insaniac het volgende:
[..]
Wie niet
heb je die pics trouwens al van die blauwe led ???
Verder vind ik dat een aantal replies hiero waarschijnlijk wel iets zeggen over het niveau van de gemiddelde Spielerij bezoeker, jezus zeg!
Dat je uberhaubt kunt zien dat er iets mis is met deze mod vind ik knap; wijs het anders eens wat duidelijker aan en geef opbouwende kritiek!
Ik zelf zie helemaal niks....
Verder vind ik het ook nogal raar dat er meteen dubieuze vergelijkingen met de X-Box gemaakt worden. Ik ben het er mee eens dat hij niet mooi is, maar ik snap niet dat deze GC mod er mee te vergelijken is.
Het lijkt wel gamers.nl ofzo...
en dan is er onder op zoon bescherm kaapje nog een beschadegingetje en dat is alles de rest is licht val.
maar van mij mogen ze hem afkraken hoor.
ben lekker wel de eerste met zoon cube. in nederland waarschijnlijk
met beide niet, en ik zie er toch echt niks mis mee zijn...Op zondag 09 juni 2002 22:43 schreef AAC het volgende:
[..]
dan is er volgens mij iets mis met je ogen of je monitor
waarschijnlijk zijn mijn ogen web-cam proof
Verwijderd
helaas rood is mijn favoriete kleur
Verwijderd
Dit zegt iets over de mensen die OCE bezoeken terwijl ze denken dat dit Spielerij isOp zondag 09 juni 2002 22:39 schreef SEFje het volgende:
Verder vind ik dat een aantal replies hiero waarschijnlijk wel iets zeggen over het niveau van de gemiddelde Spielerij bezoeker, jezus zeg!
Dat je uberhaubt kunt zien dat er iets mis is met deze mod vind ik knap; wijs het anders eens wat duidelijker aan en geef opbouwende kritiek!
Ik zelf zie helemaal niks....
Verder vind ik het ook nogal raar dat er meteen dubieuze vergelijkingen met de X-Box gemaakt worden. Ik ben het er mee eens dat hij niet mooi is, maar ik snap niet dat deze GC mod er mee te vergelijken is.
Het lijkt wel gamers.nl ofzo...
En je zegt zelf wel dat je opbouwende kritiek moet geven maar dat zie ik jouw anders niet doen dus als je iets tegen andere komt zeggen wat ze moeten doen dan moet jij je daar als eerste aan houden.
Volgende keer opletten wat je schrijft en je er zelf aan houden.
Ik zeg niet dat je opbouwende kritiek MOET geven, want dat slaat nergens op. Zou ik tegen jou moeten zeggen dat je naar Jomanda moet gaan omdat je een "zwart karma" hebt ofzo?Op zondag 09 juni 2002 23:18 schreef Dark_Insaniac het volgende:
[..]
Dit zegt iets over de mensen die OCE bezoeken terwijl ze denken dat dit Spielerij is
En je zegt zelf wel dat je opbouwende kritiek moet geven maar dat zie ik jouw anders niet doen dus als je iets tegen andere komt zeggen wat ze moeten doen dan moet jij je daar als eerste aan houden.
Volgende keer opletten wat je schrijft en je er zelf aan houden.
Als je iets negatiefs zegt, dan moet je dat onderbouwen, dan heeft de topicstarter er iets aan; want hij vind het vast heel fijn dat jullie vinden dat hij een Gamecube vinden die jullie even lelijk vinden als een X-Box, maar als je in plaats daarvan zegt: "nou, ik zou die en die verf gebruiken", dan ben je opbouwend en nuttig bezig en dan hebben mensen iets aan je post.
Heel iets anders dus dan wat jullie doen en ik hoop dat je snapt dat je niet in iedere post opbouwende kritiek kunt geven.
En ik bedoel met "mensen uit Spielerij" dus mensen zoals jij, die alleen naar OCE komen, omdat ze iets zien over een GameCube.
maar dat komt nog wel en neon beetje ruimte gebrek in het dingetje
http://image.lik-sang.com/images//large/panasonic-gamecube.jpg
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
maar dat is alweer wat minder 'cube-achtig'Op maandag 10 juni 2002 09:03 schreef Ener-G het volgende:
geinig gedaan, sorry dat ik het zeg maar deze vind ik nog altijd de coolste cube:
http://image.lik-sang.com/images//large/panasonic-gamecube.jpg
ben ik met je eens
zeer mooi zelfs heb er op mogen spelen en mijn soldeerboud erin gehad voor een mod die het niet de
Verwijderd
btw vet gedaan!
alleen nu nog je controller!
btw wat voor verf (spuit) heb je gebruikt?
Wat mij betreft is dit een mod hoor!
Reprap: Maak je eigen spullen met je eigen printer! kijk op http://ikmaak.nl voor meer info.
PhD i.o.
Ja, waarom heb je hem eigenlijk niet in de lievelingskleur van de andere forummers gespoten?Op maandag 10 juni 2002 16:06 schreef Tha_HCT het volgende:
wat dacht je ervan als ik hem OER lelijk vind? Spuit hem dan in het metalic blauw.. maar rood? YUG lelijk
Mooie mod. (weer s wat anders)
Reprap: Maak je eigen spullen met je eigen printer! kijk op http://ikmaak.nl voor meer info.
Waarom maak je ingodsnaam een site met word.
En hier zie ik geen foto's als ik gewoon op site zit.
Maar de GC zelf ziet er wel leuk uit, nu nog de controllers
auto lak!!Op maandag 10 juni 2002 13:37 schreef mazerati het volgende:
ik ga m'n ps2+stick+memory silver painten
btw vet gedaan!
alleen nu nog je controller!
btw wat voor verf (spuit) heb je gebruikt?
maar ik denk dat je hem beter even bij een schilders bedrijf kan brengen die het met verdunde lak verf doen
ja er staan alleen een paar foto's op geen zin om dan moeilijk te doenOp maandag 10 juni 2002 16:23 schreef Albinoraptor het volgende:
Tja ziet leuk uit die site
Waarom maak je ingodsnaam een site met word.
En hier zie ik geen foto's als ik gewoon op site zit.
Maar de GC zelf ziet er wel leuk uit, nu nog de controllers
Verwijderd
Wil je dan zeggen dat ie wel iets aan jouw posts heeft gehadOp maandag 10 juni 2002 00:15 schreef SEFje het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je opbouwende kritiek MOET geven, want dat slaat nergens op. Zou ik tegen jou moeten zeggen dat je naar Jomanda moet gaan omdat je een "zwart karma" hebt ofzo?
Als je iets negatiefs zegt, dan moet je dat onderbouwen, dan heeft de topicstarter er iets aan; want hij vind het vast heel fijn dat jullie vinden dat hij een Gamecube vinden die jullie even lelijk vinden als een X-Box, maar als je in plaats daarvan zegt: "nou, ik zou die en die verf gebruiken", dan ben je opbouwend en nuttig bezig en dan hebben mensen iets aan je post.
Heel iets anders dus dan wat jullie doen en ik hoop dat je snapt dat je niet in iedere post opbouwende kritiek kunt geven.
En ik bedoel met "mensen uit Spielerij" dus mensen zoals jij, die alleen naar OCE komen, omdat ze iets zien over een GameCube.
de foto's van je mod krijg ik niet te zien om de een of de andere duistere reden als ik op de link klik.
Maar ik neem aan dat als ik het zo eens lees dat er niet veel het je nadoen !
Ribbi
www.moddingmasters.be
Misschien omdat het topic zo'n 3,5 jaar oud is?ribbi schreef op maandag 13 februari 2006 @ 18:41:
ik zou zeggen keep modding !
de foto's van je mod krijg ik niet te zien om de een of de andere duistere reden als ik op de link klik.
Maar ik neem aan dat als ik het zo eens lees dat er niet veel het je nadoen !
Ribbi
www.moddingmasters.be
Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog
Dit topic is gesloten.
![]()