[compaq presario 1700 laptop] + toets?

Pagina: 1
Acties:

• MinddiggerNL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-06 15:17
Ik moet in de bios instellen dat ie van cd boot, maar nu kan ik de + niet vinden om te switchen....iemand een idee hoe dat werkt? Nogal irritant moet ik zeggen....ik zie een blauw plusje op de ;/: toets staan, maar heb geen idee op welke manier ik die functie kan gebruiken...bij numlock staat eenzelfde kleur, maar in combinatie daarmee werkt het nog niet :?

Iemand een idee?

• sjoerdb2
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-05-2025
misschien ergens een fn toets? combineer dan die met de blauwe plus

Verwijderd

Ik heb ook een Compaq presario laptopje, bij mee zit er een FN toets op (FN in blauw).

Druk deze in samen met de +, dan moet het lukken...

edit:

net te laat

• sjoerdb2
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-05-2025
:P

• MinddiggerNL
Die Fn toets is hier wit ipv blauw...i.c.m. die plustoets werkt het niet, ook drie toetsen (blauwe numlock aan, Fn ingedrukt én plustoets) werkt niet.

Ik lijk die blauwe functies dus helemaal niet te kunnen gebruiken.

Op een Fujitsu Siemens laptop waar ik ooit mee gewerkt heb kon ik gewoon middels numlock die functies gebruiken :?

Iemand nog een ander idee hoe ik die (blauwe)functies kan gebruiken? Ik heb ze dus nodig om de bios bootsequence in te stellen.

Verwijderd

Dat zou gewoon echt moeten werken. Dus of je moet een andere toets gebruiken voor het instellen van de bootsequence, of de FN toets is stuk :?

Wat je nog zou kunnen doen is even een extern toetsenbordje aansluiten, en dan proberen...

• MinddiggerNL
Die Fn toets is niet kapot, maar werkt blijkbaar niet in de bios van de laptop en van vmware :?

Goed idee met dat externe toetsenbord...ga ik zo snel mogelijk proberen...thanx! (niet aan gedacht :o)
Pagina: 1