Nog 1 vraag voor Grim Fandango; misschien een BUG?

Pagina: 1
Acties:

• Symphony-X
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-11-2025
Ok, bedankt voor de hulp de vorige keer, ook al kreeg ik niet de kans jullie te bedanken (slotje..).

Ik heb verschillende walkthroughs binnen gehaald, dus refereer daar aub niet naar; het staat er niet in.

PROBLEM:
In jaar 3 begin je op die boot; later onder water, dan het einde van de wereld. Ik ben nu op het eiland van het einde van de wereld.
Nu moest ik een hijskraan laten vastlopen vervolgens de ketting gebruiken om een schip op te heisen. Nu ligt de ketting in de loopband, die de ketting naar beneden (waar het schip ligt) moet brengen. De richting waarin de loopband fuctioneerd is echter naar BOVEN, terwijl het naar BENEDEN moet zijn.

=> ik kom niet meer naar beneden via de rolband! Ik krijg die 'switch' niet aangeraakt die ervoor zorgt dat de band de andere kant op beweegt :(

is dit een bug?? In de walkthroughs wordt hier niets specifiek over gezegd.

alvast zeer bedankt old school-mede-gamerz :)

" Play the violent strings of my symphony "

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18:57
Je kon toch via het 'kantoor' van die ene gast daar er ook komen? Dan kom je langs wat ventjes die daar staan te hakken in de rots. Lang geleden dat ik het gespeeld heb, dus ik kan er compleet naast zitten ;)

There is no magic.

• Symphony-X
Op zondag 09 juni 2002 20:45 schreef The Will het volgende:
Je kon toch via het 'kantoor' van die ene gast daar er ook komen? Dan kom je langs wat ventjes die daar staan te hakken in de rots. Lang geleden dat ik het gespeeld heb, dus ik kan er compleet naast zitten ;)
Ik zal het even uitleggen.
Ik sta op het droge, dwz op het eiland bij de kraan. De loopband is in het water. De enige weg van het droge naar het water is toch via de loopband? Er zijn verder nergens deuren ofzow..

-in ieder geval bedankt voor je poging! :D

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18:57
Damn, het is echt te lang geleden dat ik het heb gespeeld, ik zou echt niet meer weten hoe dat ook alweer allemaal zit. Kan je niet gewoon naar beneden rennen en dan snel de switch om zetten?

There is no magic.

• Symphony-X
Op zondag 09 juni 2002 20:56 schreef The Will het volgende:
Damn, het is echt te lang geleden dat ik het heb gespeeld, ik zou echt niet meer weten hoe dat ook alweer allemaal zit. Kan je niet gewoon naar beneden rennen en dan snel de switch om zetten?
NOPE
dan ga je hangen aan die band, en kan je absoluut niet meer naar achteren.. enkel naar boven (naar de oppervlakte) en daar hoef ik niet heen ;(

Verwijderd

holy shit, dat spel is zo vet, ff denken..

Het spel is ook zo fucking moeilijk af en toe..

ahhh, shit nu zet je me aan het denken :P

.. als ik het weet krijg je antwoord van me :D

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
dit is toch nadat je je bootje doormidden hebt getrokken met zo'n anker hè?

En liggen er op het eiland van die kokosnoten (of wat dit van monkey island.. hmmm.)

Nou ja het is ook al weer een tijdje, maar een screen shotje zou misschien aardig zijn (misschien herkent iemand het dan beter)

Verwijderd

Volgens mij is het ook naar beneden rennen en springen hoor.

En anders als je vermoedt dat het een bug is (wat ik me overigens niet echt voor kan stellen), probeer het vanuit een vorige savegame nog eens?

• Symphony-X
Op maandag 10 juni 2002 08:33 schreef Abel het volgende:
Volgens mij is het ook naar beneden rennen en springen hoor.

En anders als je vermoedt dat het een bug is (wat ik me overigens niet echt voor kan stellen), probeer het vanuit een vorige savegame nog eens?
springen..? kan je springen?

• -=Indigo=-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:18
Er moet toch ook ergens een lift zitten waarmee je naar beneden (onderwater) kunt?

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:03
GF! WOEI! :D
Dat spel heb ik helemaal uitgespeeld zonder walkthroughs!
Lang bezig geweest trouwens :)
Beste adventure ooit, super sfeervol!

• dwaas
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-01 23:42

dwaas

_

ik heb het nooit gespeeld maar wel op mn comp al staan... kzal er eens aan beginnen als ik gta3 uit heb

King for a day,... fool for a lifetime.

• -Mous-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-01 12:14
Je moet toch echt gewoon gaan rennen. Soms kost het wat moeite (je moet namelijk precies in de goede richting lopen), maar uiteindelijk moet het lukken.

Heb het spel pas geleden nog uitgespeeld btw.

• Symphony-X
Op maandag 10 juni 2002 14:15 schreef -=Indigo=- het volgende:
Er moet toch ook ergens een lift zitten waarmee je naar beneden (onderwater) kunt?
als dat zo is, dan wil ik GRAAG weten WÁÁR!

• Symphony-X
Op maandag 10 juni 2002 15:00 schreef -Mous- het volgende:
Je moet toch echt gewoon gaan rennen. Soms kost het wat moeite (je moet namelijk precies in de goede richting lopen), maar uiteindelijk moet het lukken.

Heb het spel pas geleden nog uitgespeeld btw.
ik kan de schakelaar wel bereiken als ik de ketting van de hijskraan NIET laat zakken. Dus als de ketting van de hijskraan niet in de loopband ligt, kan iK WEL naar beneden komen..

Ligt de ketting in de loopbaan dan gaat Manny gelijk aan de loopbaan 'hangen' en kom ik werkelijk met geen mogelijkheid meer beneden.. heeft er anders niemand een SAVE game voor, net NA dat moment?

THX in advance mensen :)

Verwijderd

Grim Fandango, dat was echt een vet spel :7
Ik was volgens mij bij het begin van jaar 3, was ergens onderzee waar 3 rare mensjes in een kooi zaten, echt goed kan ik het me ook niet meer herinneren.
Ik ga het maar weer eens spelen :P

• -=Indigo=-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:18
Op maandag 10 juni 2002 15:08 schreef Symphony-X het volgende:

[..]

als dat zo is, dan wil ik GRAAG weten WÁÁR!
Ik heb het er niet meer opstaan en het is al weer een behoorlijke tijd geleden dat ik het voor het laatst heb gespeeld dus het kan zijn dat ik me vergis.
Ik dacht dat die lift daar binnen zat in kamertje waar 1 gangetje is naar dat stukje waar mercedes zit en een gangetje waar je naar het kamertje gaat waar die 2 kindjes in dat kooitje zitten. Als je die lift omlaag gaat kom je uit daar waar een of andere ventje met een drilboor zit te werken. Daar kun je dan naar rechts lopen en dan kom je ook bij die band uit.
Pagina: 1