[3310] error --> Contact Service

Pagina: 1
Acties:

• pbregman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-05-2023
Mijn nokia 3310 is jammerlijk vorig week in een plas gevallen :(. NU heb ik hem een tijdje laten liggen en als ik hem nu aan zet gaatie even aan en komt er te staan: Contact Service.

Ik denk opzich niet dattie helemaal verrot is omdattie nog aan gaat.
Nou zou ik naar de Nokia store kunnen gaan in Den Haag en daar opnieuw de software er laten opzetten. Zou dat de oplossing kunnen zijn?

Specs

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Dat is meestal een error als hij te hard gevallen is of verkeerd geunlockt.

Ik denk dat het weinig nut heeft in jou geval, maar je kan het natuurlijk altijd proberen.

• pbregman
Op zondag 09 juni 2002 19:58 schreef [Airwolf] het volgende:
Dat is meestal een error als hij te hard gevallen is of verkeerd geunlockt.

Ik denk dat het weinig nut heeft in jou geval, maar je kan het natuurlijk altijd proberen.
Ge-unlocked istie niet. maar zou die dan nog wel aan kun gaan als die te hard gevallen zou zijn??

Weet iemand trouwens wat dat kost zo'n update?

Specs

• Wisey
  • Nu online
Als hij nat is geworden, zal een software update niet veel
oplossen. Als je er nog garantie op hebt, dan is zo'n
update gratis, maar ik denk dat het een gewone reperatie
gaat worden.

Verwijderd

Ik krijg die melding ook opeens, nooit eerder gehad.
Ik heb dus een Nokia 3210 die ik alleen gebruik voor ringtones, verder heeft ie helemaal geen bereik ofzo. Maar die foutmelding contact service kreeg ik ook pas vandaag, erg vaag hoor :?

• Scarfish
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-05-2025
Je had je telefoon beter gelijk open kunnen maken en m droog deppen met een doekje en dan een fohn gebruiken. Dat heeft bij mij wel geholpen. Dat was 1,5 jaar terug en hij werkt nog steeds. (Was een bak met water)

Ik zou naar een elektronica winkeltje gaan en er daar naar laten kijken.

Erm...

• pbregman
*schopje*

Weet niemand of mijn telefoon het zeker weten nog kan doen aangezien die nog wel gewoon aangaat en er niet mee gekloot is wat betreft un-locken.

:?

Specs

• Scarfish
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-05-2025
Zeker is het niet maar ik zou het altijd proberen door naar een elektronica boer te gaan of ff met Nokia te bellen ofzo.

Niet geschoten is altijd mis.. :)

Erm...

• Norckon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-08 22:23
Helaas zal niet gaan. Contact Service door waterschade is onherstelbaar; er is/zijn dan 1 of meer chip(s) beschadigd en om die nou te gaan vervangen... lukt je niet. Waterschade valt niet onder de garantie dus je hebt een probleempje.
Nieuwe telefoon :) Ik wil je ouwe wel overkopen voor onderdelen en kan je eventueel een nieuwe leveren (legaal; nee dis geen reclame).

• pbregman
Op maandag 10 juni 2002 23:49 schreef Norckon het volgende:
Helaas zal niet gaan. Contact Service door waterschade is onherstelbaar; er is/zijn dan 1 of meer chip(s) beschadigd en om die nou te gaan vervangen... lukt je niet. Waterschade valt niet onder de garantie dus je hebt een probleempje.
Nieuwe telefoon :) Ik wil je ouwe wel overkopen voor onderdelen en kan je eventueel een nieuwe leveren (legaal; nee dis geen reclame).
Ik had je op ICQ ge-add, maar je bent niet zo'n barre terugprater :), add mij anders, nummer staat in me info

Specs

Pagina: 1