Toon posts:

Sim kaart kan niet meer gelezen worden...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een tijdje geleden een nieuwe telefoon gekocht maar daar zat een BEN-simlock op, maar ik wou toch graag m'n KPN er in. Nu heb ik hem geunlockt en wilde ik m'n KPN er weer indoen, maar hij kon hem niet lezen (please insert simcard), dus ik heb hem ook in andere telefoons geprobeerd maar daar zegt hij hetzelfde... Ik heb de kaart ff goed bekeken en ik zie een heel klein krasje op dat gouden gedeelte, kan het hier aan liggen? en valt er nog wat aan te doen, of kan ik hem wegflikkeren? (zou wel zonde zijn, er stond nog behoorlijk wat beltegoed op...)

Verwijderd

Hoe heb je simlock vrij gemaakt? welke telefoon heb je ?

<font color=red> SPAM gelieve dit niet meer te doen</font>

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoor net dat je bij KPN een duplicaat kan aanvragen met hetzelfde nummer en het beltegoed dat er opstond? weet iemand of dit zo is en waar ik dan heen moet mailen/bellen/langsgaan...?

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 09 juni 2002 19:52 schreef mr.gsm het volgende:
Hoe heb je simlock vrij gemaakt? welke telefoon heb je ?
http://www.koopje.nu
Het is een Siemens c45. Ik heb hem laten unlocken door een vriend die unlocker is.. voor de rest doen alle kaarten het, dutchtone, ben enz. maar deze kaart pakt ie gewoon niet (andere telefoons ook niet)

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:15
Je kan een nieuwe bij KPN bestellen, ik weet niet hoeveel dat kost.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Op zondag 09 juni 2002 19:53 schreef loekie2002 het volgende:
Ik hoor net dat je bij KPN een duplicaat kan aanvragen met hetzelfde nummer en het beltegoed dat er opstond? weet iemand of dit zo is en waar ik dan heen moet mailen/bellen/langsgaan...?
Providers hebben meestal een speciaal adres daarvoor, waar je je copy van je paspoort heen moet sturen en nog wat dingen.

Die kan je opvragen bij het service nummer.

Als ik me niet vergis is dat voor kpn 0800-0507

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op zondag 09 juni 2002 19:53 schreef loekie2002 het volgende:
Het is overigens niet zo dat het beltegoed op je SIM kaart staat. Het beltegoed wordt door de systemen van je provider bijgehouden.

Kijk eens op de sites van KPN zodat je misschien je vraag kunt mailen.

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Verwijderd

Dat klopt, gewoon ff langs komen bij de Primafoon *D
Dan kan je een nieuwe sim aanvragen. Wel ff je puk-code meenemen (Ik weet niet zeker maar geloof wel dat ze die nodig hebben.) Het kost € 9,00 (Dit wordt van je beltegoed afgeschreven).

Hopelijk weet je zo genoeg

:+ Primafoon rules

*edit*

Op de website www.hi.nl kan je ook inloggen als member,
en kan je formulieren downloaden, ook het formulier voor een nieuwe simkaart aanvraag.

*edit*

Verwijderd

Op maandag 10 juni 2002 14:46 schreef justanumber het volgende:
Dan kan je een nieuwe sim aanvragen. Wel ff je puk-code meenemen (Ik weet niet zeker maar geloof wel dat ze die nodig hebben.) Het kost € 9,00 (Dit wordt van je beltegoed afgeschreven).

*edit*

en kan je formulieren downloaden, ook het formulier voor een nieuwe simkaart aanvraag.

*edit*
*edit*

Je hoeft niet in te loggen.
Het staat onder "My Hi" => formulieren

veel succes

*edit*

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 10 juni 2002 14:46 schreef justanumber het volgende:

*edit*

*edit*
zo goedkoop? dat ga ik dan zeker doen, kan het ook bij expert/megapool/dixons? das dichterbij... :P
Pagina: 1