Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
weet ik ook niet, maar ze moeten wel hetzelfde zijn bij dit moederbord..Op zondag 09 juni 2002 19:44 schreef dajando het volgende:
mischien beetje een n00b vraag, maat wat is stepping?
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Volgens mij kun je een stepping een beetje vergelijken met een versienummer bij dezelfde software?
Misschien zoiets als een versienummer van een bepaalde core, dus wel los van de CPU snelheid.
Misschien zoiets als een versienummer van een bepaalde core, dus wel los van de CPU snelheid.
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
Ik weet het niet precies maar volgens mij heeft het met de productie te maken.
Niet alleen de procedees zijn belangrijk maar ook de steppings. Deze bepalen voor een groot gedeelte de snelheid en de ontwikkelings fase van proc. Zo heb je bij P!!! de cC0 stepping deze gaat tot 1G. De cD0 stepping gaat ook tot 1G maar is weer beter over te klokken omdat deze nieuwer is.
De stepping kun je aflezen uit het S nr
Bij jou proc is dat SL28R. Dit staat voor
C0 stepping.
Niet alleen de procedees zijn belangrijk maar ook de steppings. Deze bepalen voor een groot gedeelte de snelheid en de ontwikkelings fase van proc. Zo heb je bij P!!! de cC0 stepping deze gaat tot 1G. De cD0 stepping gaat ook tot 1G maar is weer beter over te klokken omdat deze nieuwer is.
De stepping kun je aflezen uit het S nr
Bij jou proc is dat SL28R. Dit staat voor
C0 stepping.
-KiLLALoT- -Guild Wars Player LLL en WauS- -System- & -Server