je software draait in '98 alleen in de eerste 128 MB. het gebied daarboven (tot 512 MB) kan gebruikt worden als cache of als applicatie data (bijv. het te bewerken plaatje in photoshop)
Met meer dan 512 MB kan je windows heel instabiel worden (bijv. videokaart is niet te installeren)
En het antwoord op de vraag van de topicstarter...
Wanneer je het geld ervoor over hebt, zou ik het kopen.
als de prijzen dan weer stijgen, heb je mazzel.
Waarschijnlijk zal de prijs in deze zomer niet zover meer zakken als afgelopen zomer en zal waarschijnlijk zo'n 150 % worden van de laagste prijs van van de zomer (dus de laagste prijs van DDR deze zomer, vergeleken met de laagste prijs van sdr van afgelopen zomer)
Pas wanneer er een grote opkomst van PC333/2700 geheugen komt door de introductie van een of ander mainboard/chipset, heb je kans dat de prijs (na 1 a 2 maanden) flink gaat zakken.
Ik denk dat het uitblijven van een grote order van OEM's niet zoveel invloed zal hebben, als het afgelopen jaar deed. (dit omdat de economie weer een beetje begint aan te trekken)
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)