Nou, het zit zo, ik weet nie hoe het kan, maar van 1 van m'n siemens telefoons is de ontvangst slecht geworden, nu heb ik al vanalles geprobeerd, antenne vervangen enz. maar dat ehlpt allemaal niet, wat is er aan de hand, wat kan ik doen om de ontvangst nog te verbeteren, hij ligt nl. 2 streepjes minder dan een normale GSM, de antenne is al vervangen, maar dat hielp niet, en de oude antenne deed het goed in een andere siemens, dus het ligt aan de print, of het contact met de print en de antenne, wie kan mij een oplossing geven, wat nog te doen? en hoe kan ik het contact verbeteren tussen print en antenne met gewone huis tuin en keuken spullen
Merk je ook dat de gesprekskwaliteit slechter wordt, de hoeveelheid streepjes die een telefoon aangeeft verschilt per merk.
Je kan m waarschijnlijk met zo'n speciale schroevendraaier open maken en kijken of er iets los zit ofzo, anders denk ik dat je er zelf weinig aan kunt doen.
Ik heb hem al open gemaakt, al heel vaak, en heb al heel veel onderdelen vervangen, of er is iets kapot op de print of de connectie van de antenne en de print geleid nie meer goed. maar wat kan ik ertegen doen
Verwijderd
weggooien en een nieuwe kopen, dit lijkt me de oplossing.Op zondag 09 juni 2002 20:20 schreef Jaromir het volgende:
Ik heb hem al open gemaakt, al heel vaak, en heb al heel veel onderdelen vervangen, of er is iets kapot op de print of de connectie van de antenne en de print geleid nie meer goed. maar wat kan ik ertegen doen
Pagina: 1