[XP] system restore fout

Pagina: 1
Acties:

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-03 16:34

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Topicstarter
als ik system restore heb gedaan zegt hij dat hij nix heeft kunnen doen omdat er nix is veranderd, en dat ik een oudere restore moet pakken. Ook gedaan maar hij blijft het zelfde zeggen waar kan het aab liggen ?

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Bedankt je dat je nu wel tags gebruikt en je OS vermeldt :)

Zou je de volgende keer ajb ook even Hoofdletters, leestekens. En af en toe een punt kunnen zetten? Dat leest nl even beter. Thanks :)

Maar je probleem is dus dat je bij elk restore point de melding krijgt dat er geen verandering is. Zou je even kunnen aangeven waarom je terug moet naar een eerdere situatie? Kijk ook even hoeveel ruimte je hebt gereserveerd voor System Restore.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• BruceLee

BruceLee

Topicstarter
ik wou ff terug voor wat instellingen voor divx maar dat gaat nie een week terug ook nie :/

1080 mb staad er voor vrij en heb al een boel restore points kan ik niet oude restore points weghalen ?

en warom ik terug wil als windows een flipt wil ik wel kunnen herstellen is van levens belang :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Op zondag 09 juni 2002 20:50 schreef BruceLee het volgende:
Ik wou ff terug voor wat instellingen voor divx, maar dat gaat niet, vorige week ook al niet :'(
Ik weet eigenlijk niet of codecs ook meekomen in een restore point.
1080 MB staat er voor vrij en ik heb al een aantal restore points. Kan ik niet een paar oude restore points weghalen ?
Je zou de ruimte even op 0 kunnen zetten / uitschakelen en dan weer aanzetten. Maar oude points worden AFAIK vanzelf verwijderd.
en waarom ik terug wil: als windows flipt wil ik wel kunnen herstellen, dat is van levensbelang :)
Goede reden :Y)

Wat gebeurt er als je handmatig een restore point aanmaakt, en daarna bijvoorbeeld een (modern) programma of een andere driver installeert?

Doe evt ook eens een sfc /purgecache om die leeg te gooien.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• BruceLee

BruceLee

Topicstarter
het zijn hand matige maak er elke dag een :) windows is not to be trusted :)

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-03 12:36
Dit probleem heb ik dus nu ook. Heb alle restore points geprobeerd en geen enkele werkt. En ja je kan beter ghost gebruiken, maar om nu elke week een nieuwe backup te maken heb ik geen zin in. Maar de vraag is dus, waarom werkt die restore shit niet en hoe kan het wel?

Het probleem is onstaan na het installeren van een irda appie en die wilde ik anders gaan installen, dus alles ge-de instlled maar nu doet die niks meer, verder wat domme dingen in het register gedaan en nu doet die het helemaal niks meer.

no comment

• MachoM
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-11-2025
Sorry dat ik een oud Topic een schopje geef, maar ik heb dus hetzelfde probleem:
(en hier staat geen oplossing.)

Het zit dus zo: (in hapklare brokjes ;) )

er draait windows ME (ja is fout, maar dit is niet mijn eigen pc)

1. ik start vanuit het startmenu naar Systeemherstellen en start het

2. ik start het herstellen, na een paar tellen, als de balk ongeveer halverwege is, start de pc ineens opnieuw op.

3. de pc is opnieuw opgestart en het systeemherstel venster meld mij dat het herstellen is mislukt.

4. ik draai door ;)

Dit heb ik al gedaan:

gegoogled, got search en MS databank.

op google staan wel meldingen, maar geen werkende oplossingen.

Ik heb al een keer systeemherstellen uit gezet en hierna weer aan gezet. vond deze oplossingen ergens in een google groep, leek me al erg onwaarschijnlijk, maar toch maar geprobeerd.)

Ik vind op meerdere punten wel meldingen van het probleem, maar geen oplossingen.

Verwijderd

Ook ik heb met dit euvel te maken gehad en kan ook niet verklaren wat zoiets kan veroorzaken dus daarom dat ik ook deze post plaats in de hoop dat iemand info kan vinden waar staat in welke situaties Systeemherstel 'corrupt' raakt en dus niet meer werkt. :)

Ik heb zelf eerst Systeemherstel uitgeschakeld en daarna weer ingeschakeld, nu doet hij het weer maar stel er was iets grondig misgegaan op mn computer dan had ik dus niet mijn systeem kunnen herstellen, misschien is Norton GoBack een betere optie?
Pagina: 1