Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Ik heb deze in de nieuwsqueue gezet, met als voorwaarde dat het nog op zondag geplaatst zou worden
. De nieuwswaarde is inderdaad nihil, maar het is wel een grappig stukje, en dat moet ook af en toe kunnen IMO.
Mij lijkt het een goede idee om de reacties van 'dit soort' items te locken op +1 (of lager), maar dat is technisch nog niet mogelijk. Ik vind alleen zelf niet dat we moeten zeggen van "ohnee, straks krijgen mensen onterecht karma, laten we dit maar niet plaatsen"
.
Mij lijkt het een goede idee om de reacties van 'dit soort' items te locken op +1 (of lager), maar dat is technisch nog niet mogelijk. Ik vind alleen zelf niet dat we moeten zeggen van "ohnee, straks krijgen mensen onterecht karma, laten we dit maar niet plaatsen"
Professioneel Hyves-weigeraar
Nee, dat snap ik en karma kan mij eigenlijk niet zoveel boeien maar het is vanaf het begin van tweakers.net een uniek en voor Femme (en jullie nu ook veronderstel ik) essentieel onderdeel van de FP geweest.Ik vind alleen zelf niet dat we moeten zeggen van "ohnee, straks krijgen mensen onterecht karma, laten we dit maar niet plaatsen
Kijk van mij moet ook zo'n stukje kunnen en de polls maar het kan voor mensen die posten om karma te 'verdienen' en moderators lastig zijn. De laatsten moeten ook regelmatig uitleggen aan moderatie-slachtoffers waarom ze zo gemod zijn, waarom er een modsysteem is etc.
Het werk wordt makelijker en duidelijker wanneer je reacties die inhoudelijk niks nieuws of extra brengen zou kunnen 'locken'. Ik vind het wel erg ok, dat jij/jullie er ook bij stil staan, misschien toch iets om verder over te discussieren/na te denken?
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Postings met een lage nieuws waarde zijn bij T.net meer uitzondering dan regel. Ik denk dat slecht 1 keer per week (en dat is nog hoog geschat) er een grappige of anders soortige nieuwsposting staat waarvan jij de nieuwswaarde te laag vindt. Ik vind het persoonlijk onzin om daarvoor het MOD systeem om te gooien.
Heb ik het over omgooien? Ik heb het over nadenken over verschillende manieren van rubriceren.
Bovendien gaat het ook over de polls die in 9 van de 10 gevallen geen meerwaarde hebben en de de DPC.
Sorrie hoor heb ik iets verkeerd gezegd/gedaan ofzo?
Bovendien gaat het ook over de polls die in 9 van de 10 gevallen geen meerwaarde hebben en de de DPC.
Sorrie hoor heb ik iets verkeerd gezegd/gedaan ofzo?
Het modsysteem hoeft niet omgegooid te worden hoor Mikie Mike in de middag (wat een nick zeg
). Een maximum-score voor een bepaalde categorie onderwerpen zou een relatief simpele toevoeging/aanpassing zijn die het werk van de modforce een stuk makkelijker zou maken.
E'hmm mijn nick is gewoon mijn nick. Misschien hebben jullie wel gelijk maar het lijkt mij niet meer dan eerlijk om dan bij de nieuws posting te vermelden wat de hoogste of indien van toepassing laagste score is die er te behalen valt met reageren op de de posting. Wat ik eigenlijk bedoel te zeggen is: Laten we het duidelijk houden, voor IEDEREEN.
* Mikie Mike in de middag Mike in de middag staat altijd open voor nieuwe iedeen (verandering is de enige constante)
[edit] alweer een typo [/edit}
* Mikie Mike in de middag Mike in de middag staat altijd open voor nieuwe iedeen (verandering is de enige constante)
[edit] alweer een typo [/edit}
Dat lijkt me geen enkel probleem
Dergelijke 'nieuws'postings komen doorgaans op een blinde vlek op mijn netvlies terecht,
een soort van dev/null-spot.
een soort van dev/null-spot.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Pagina: 1