Omdat een stel idioten al 2x dingen aan mijn pa zijn auto hebben gesloopt, sloten kapot gemaakt en band lek gestoken, wil ik een soort van beveiligings camera maken van een sony hi8 cam. Ik heb deze aangesloten op mijn video in van mn gf4 en maak gebruik van het programma WebCCTV. Dit programma maakt een simpel filmpje van ongeveer 4fps als er beweging in het beeld is. Nou is mijn vraag, is dit slecht voor zo'n camera (lens?)? Hij is er natuurlijk niet voor gemaakt om een uurtje of 8 achter elkaar aan de staan op een gericht punt. In de camera zit een soort van mini z/w tvtje. Geen lcd scherm zoals gebruikelijk bij hedendaagse camera's. Waar ik bang voor ben is dat het schermpje inbrand...
Ik hoop dat iemand mij hier een beetje duidelijkheid over kan verschaffen zodat ik die @#%&!* vast kan leggen op mijn computer en de politie er eens wat aan kan doen.
Ik hoop dat iemand mij hier een beetje duidelijkheid over kan verschaffen zodat ik die @#%&!* vast kan leggen op mijn computer en de politie er eens wat aan kan doen.