[onboard sound] plug past niet

Pagina: 1
Acties:

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
oké ik heb dus nu nog net geen weekje een Epox K3A+, perfecte plank ook het onboard sound werkt prima..

(ik gebruik 't naast m'n DMX X-Fire 1024 om te monitoren in mixprogramma's met een koptelefoon zegmaar)

het vage is alleen dat door de constructie van de plank en de backplate ik géén enkele plug goed in de jack geplugd krijg. ze komen maar tot de helft met het gevolg dat ik alleen links geluid heb.. als ik het plugje een beetje aanduw dan hoor ik wel stereo maar zodra ik weer loslaat is ie weer alleen links...

is er een manier om dit op te lossen? ik heb al diverse 3.5mm plugs geprobeerd, direct van koptelefoon, via splitters, verlengkabels enzo maar al die dingen hebben van die plastic randjes waardoor ie niet diep genoeg in het gaatje kan komen :(

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:56
dremeltje lenen/kopen/huren en kast ietwat aanpassen ?

• ScuL
  • Nu online
dan moet ik eerst m'n hele mobo weer eruit slopen. ik snap niet dat die plugjes niet gewoon passen daar is het toch voor gemaakt :(

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Ben zelf gewend met een Epox 8kha+ (Wel een iets ander type) dat die aansluitingen nogal 'krap' zijn, bij mij werkt hard drukken anders blijftie er ook maar voor de helft in zitten.

Download my music on SoundCloud

Verwijderd

Op zondag 09 juni 2002 18:03 schreef -ScuL- het volgende:
bla bla...waardoor ie niet diep genoeg in het gaatje kan komen :(
:D :D

sorry , tis al laat

ik zou idd ff dremelen en gewoon bijwerken , het zou inderdaad moeten werken , maar dat doet het niet , dus wat doet een tweaker? ...

juist ;)

• ScuL
  • Nu online
heh. ik was er al bang voor :P
anyways
ik ga morgenochtend wel mijn 1000 en 1 kabels loshalen en die kast eens goed bekijken dan zie ik wel wat ik er mee kan..

zeg, dominic heb jij er ook last van dat je keyboard PS/2 stekker er zo snel uit valt? (die gaat ook vet stroef!)

• joker1977
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08 06:58

joker1977

Tweakert

Op zondag 09 juni 2002 18:03 schreef -ScuL- het volgende:
oké ik heb dus nu nog net geen weekje een Epox K3A+, perfecte plank ook het onboard sound werkt prima..

(ik gebruik 't naast m'n DMX X-Fire 1024 om te monitoren in mixprogramma's met een koptelefoon zegmaar)

het vage is alleen dat door de constructie van de plank en de backplate ik géén enkele plug goed in de jack geplugd krijg. ze komen maar tot de helft met het gevolg dat ik alleen links geluid heb.. als ik het plugje een beetje aanduw dan hoor ik wel stereo maar zodra ik weer loslaat is ie weer alleen links...

is er een manier om dit op te lossen? ik heb al diverse 3.5mm plugs geprobeerd, direct van koptelefoon, via splitters, verlengkabels enzo maar al die dingen hebben van die plastic randjes waardoor ie niet diep genoeg in het gaatje kan komen :(
Is de backplate het probleem of dat kleine kutstukje blik dat altijd om PS/2, USB, serial, parallel en sound heen zit?

Anders ros je dat er toch uit ? Dat heb ik ook (ik was het plaatje kwijtgeraakt onderweg naar huis)

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:30
av>oce

Volgens mij hebben de bezoekers van OCE meer verstand van het anpassen van kasten dan in AV :)

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-07 19:03

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

Op maandag 10 juni 2002 14:12 schreef Lampje het volgende:
av>oce

Volgens mij hebben de bezoekers van OCE meer verstand van het anpassen van kasten dan in AV :)
idd

kan je een schetsje maken van wat er nou in de weg zit? is het je kast of echt de connector die te krap is?

Verwijderd

Dremel.. :)

• ScuL
  • Nu online
ik heb het nog eens goed bekeken en er zit helemaal niets van de backplate (ook niet die buigplaatjes van blik die joker1977 bedoelde) voor, maar de stekker komt er gewoon niet diep genoeg in. ik heb met zoveel mogelijk kracht die plug erin geduwd maar t komt niet ver genoeg.

hetzelfde geld trouwens ook voor de PS/2 aansluiting die keyboardstekker dondert er om de haverklap uit

• Rappie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-07 09:07
misschien dat hele metalen plaatje er af helen .... als ie daar op klemt

• ScuL
  • Nu online
Op maandag 10 juni 2002 20:45 schreef Rappie het volgende:
misschien dat hele metalen plaatje er af helen .... als ie daar op klemt
dat lijkt niet het probleem te zijn

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:38

Orion84

Admin Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

als het gat van de case te klein is kun je ook proberen gewoon wat rubber van de stekkertjes weg te snijden.

ik heb zon plug van minijack naar een maat groter, met schroefdraad, men koptelefoon past daar wel in maar stereo aansluitkabel nie, dus gewoon stekker van aansluitkabel verbouwd en dat werkt perfect.

je moet alleen nie te diep gaan, want dan leg je metaal bloot.

het kan zijn dat ik het verkeerd begrepen heb, dus als dit niet het probleem was, vergeef me AUB

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Verwijderd

heb je al eens gekeken of je mobo er wel goed op zit, op je grondplaat. of misschien ligt je grondplaat niet helemaal goed. (kan ook in een midi/big tower), moet misschien ergens in een paar sleufjes vallen.

suc6 :)

• ScuL
  • Nu online
Op dinsdag 11 juni 2002 19:58 schreef Orion84 het volgende:
als het gat van de case te klein is kun je ook proberen gewoon wat rubber van de stekkertjes weg te snijden.

ik heb zon plug van minijack naar een maat groter, met schroefdraad, men koptelefoon past daar wel in maar stereo aansluitkabel nie, dus gewoon stekker van aansluitkabel verbouwd en dat werkt perfect.

je moet alleen nie te diep gaan, want dan leg je metaal bloot.

het kan zijn dat ik het verkeerd begrepen heb, dus als dit niet het probleem was, vergeef me AUB
dat is misschien wel een idee.
het irritante is alleen dat ik het alleen kan testen als de PC aanstaat maar dan kan ik er niet bij (staat met rug tegen muur dan zie ik niet wat ik doe). dus ik moet ff mijn hele PC los halen en ergens anders neer zetten om goed te zien wat ik aan het doen ben naja ik ga wel even klooien :{

Pagina: 1