Toon posts:

Gratis POP3 e-mail

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik ben op zoek naar een gratis POP3 e-mail adres. Nu heb ik bij www.gratiz.nl verschillende e-mailadressen gezien. Ik wil graag een spamvrij e-mailadres met zo weinig mogelijk banners bij de e-mailtjes. Weet iemand welke het beste is?

bijvoorbeeld:
friendly e-mail
yahoo mail
geocities
enz.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
www.gmx.net
www.mailandnews.com
www.hotpop.com (dacht ik :?)
www.mediaport.org (is zeer goed.. je moet wel ff zoeken op de site, aanmelden kan dacht ik bij vrijetijd->bewoners oid)

• jpm.lensen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-08 11:16

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

je kan natuurlijk ook nog via www.wanadoo.nl of een andere nu nog gratis aanbieder? Maar ik weet niet hoe ze dat straks gaan doen? Maar suc6

Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 08:16
subdimension.com

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik gebruik al heel lang een gratiz pop3 account bij DDS.NL en krijg daar nooit spam van...... :)

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Verwijderd

Ik gebruik sinds kort www.myrealbox.com, dit is van Novell en heeft daardoor op mij een wat meer betrouwbare en blijvende indruk.
Ben er wel tevreden mee, slechts heel zelden ligt de server eruit. Andere voordelen zijn 10 mb ruimte en een eigen smtp adres, ben geheel onafhankelijk van je internet provider.
Mijn tweede keus zou zijn www.zxmail.com.

Verwijderd

Mediaport rulez, alleen als het om grote files gaat dan gebruik ik toch liever jens@chello.nl die gaat namelijk echt hard!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
www.gmx.co.uk --> óók SMTP :)

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

http://www.vinden.nl/internet

gratis inbellen, pop3, news, www, ftp, etc...

Gr, Leon

• te(X)en
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-10-2024

te(X)en

plons...

Gewoon http://mail.yahoo.com werkt (bijna) altijd, kost niks, sturen geen spam, krijgt web + pop3 mail en je krijgt een mailbox van 6mb.
Pagina: 1