ja... zoek maar eens op www.tweakers.net daar is pas nog een bericht over geweest. Zo'n ding kost 40 euro ongeveer.
edit:
damn... te laat
damn... te laat
Ben je nou dom?Op zondag 09 juni 2002 17:37 schreef grimmyreaper het volgende:
is er een convertor die van een pci slot een agp slot maakt?
Die convertor zorgt er voor dat je een agp kaart in een pci slot kan douwen.
maw. het maakt van je pci slot een agp slot
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
Wat heb je aan zo'n ding? Hij is dan vanwege de lage bussnelheid maar 1x. Toch leuk om om en ti4200 in een p133 te douwen, nOt
er staat toch echt dit:Op zondag 09 juni 2002 17:44 schreef grimmyreaper het volgende:
ja duh, dat had ik wel gelezen ja dat onderwerp over AGP naar PCI. maar ik zoek PCI naar AGP!
Met behulp van dit apparaatje is het mogelijk om een AGP-videokaart plaats te laten nemen in een PCI-slot.
Mwah, de meeste videokaarten op de markt zijn inmiddels AGP, als je een servermobo hebt (bijvoorbeeld een L440GX+ Dual Slot1) die geen PCI heeft is het wel leuk om een GeForce te kunnen gebruiken zonder dat je een halve wereldreis hoeft te doen om te zoeken naar een PCI versie.Op zondag 09 juni 2002 17:50 schreef djcrossfire het volgende:
Wat heb je aan zo'n ding? Hij is dan vanwege de lage bussnelheid maar 1x. Toch leuk om om en ti4200 in een p133 te douwen, nOt
Verwijderd
Er zijn bij de meeste winkels nog wel 4 of 8mb pci kaartjes te krijgen hoor. Bovendien ontgaat het doel van een Geforce in een server mij.Op zondag 09 juni 2002 19:07 schreef Aikeleer het volgende:
[..]
Mwah, de meeste videokaarten op de markt zijn inmiddels AGP, als je een servermobo hebt (bijvoorbeeld een L440GX+ Dual Slot1) die geen PCI (AGP BEDOEL JE) heeft is het wel leuk om een GeForce te kunnen gebruiken zonder dat je een halve wereldreis hoeft te doen om te zoeken naar een PCI versie.
Er zijn ook mensen die een Dual bord hebebn en ook nog wel eens spelletjes willen spelen. Een 4 of 8 MB kaart helpt daarbij weinig.Op zondag 09 juni 2002 19:11 schreef djcrossfire het volgende:
[..]
Er zijn bij de meeste winkels nog wel 4 of 8mb pci kaartjes te krijgen hoor. Bovendien ontgaat het doel van een Geforce in een server mij.
het is een server mobo, dat betekent nog niet dat je 'm per se als server hoeft te gebruiken. Met een dual celeron 533(dat is toch het max van zo'n mobo) is zo'n bordje nog best een leuke bak om wat games op te spelenOp zondag 09 juni 2002 19:11 schreef djcrossfire het volgende:
[..]
Er zijn bij de meeste winkels nog wel 4 of 8mb pci kaartjes te krijgen hoor. Bovendien ontgaat het doel van een Geforce in een server mij.
Idd.Op zondag 09 juni 2002 19:13 schreef SH007 het volgende:
[..]
het is een server mobo, dat betekent nog niet dat je 'm per se als server hoeft te gebruiken. Met een dual celeron 533(dat is toch het max van zo'n mobo) is zo'n bordje nog best een leuke bak om wat games op te spelen
Btw; zo'n Dual Slot1 bordje kan iig. een dual PIII 550 aan... *heeft zo'n ding*
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()