Toon posts:

a7v333 sound werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Net mijn pc terug...mijn a7v333 mobo was kapot en mijn 1800+ proc ook! (lang verhaal)

maar goed nu is de pc weer terug met een nieuw a7v333 bordje en een nieuwe proc...

ik xp eropnieuw op! werkt mijn geluid niet!!!! ik heb de drivers van de cd geinstalleerd maar dat mocht niet baten!, in apparaatbeheer zie ik verder geen audio device ofzo!

Echter werkt hij wel want ik hoor dat prachtige vrouwenstemmetje wel praten als mijn pc boot :)

heeft iemand suggesties of dit ook wel eens gehad?

p.s. overigens heb ik nu bios revisie 1005 twerijl ik eerst 1006 heb.

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 14:24
misschien simpel gedacht, maar staat je on-board geluid wel enabled in je bios?

• M v Akkeren
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-08 15:12
Staat je audio niet uitgeschakeld in je bios?

edit:
net te laat ;)

Verwijderd

Topicstarter
hehehe tegerlijk jongens!

er staat geen optie in de bios voor het onboard sound!

• M v Akkeren
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-08 15:12
Op zondag 09 juni 2002 17:26 schreef JorisPol het volgende:
hehehe tegerlijk jongens!

er staat geen optie in de bios voor het onboard sound!
Dat denk ik toch wel, aangezien je hem uit moet kunnen schakelen als je een aparte geluidskaart wil gebruiken. Zoek eens het boekje van je mobo door en kijk eens of er echt geen optie voor is. Ik denk echt wel dat ie er is. Succes ermee. :)

Verwijderd

Topicstarter
hmmm ok vooruit ik zal nog ff kijken in de bios...

:)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het!!! die gast die mijn pc in elkaar had gezet had op mijn mobo de jumper op no sound gezet!!! de dwaas!

latersss

Verwijderd

hmm nou das bij jou dan snel verholpen. Moet zeggen gave plank die ASUS A7V333 maar m'n onboard sound werkt nog steeds niet. Heb al zeker 20 keer al m'n jumpers nagelopen waaronder die van enable sound en ze staat allemaal goed. In de BIOS kan ik de optie om onboard sound te enablen niet vinden terwijl ie er volgens het boekje wel zou moeten zijn.
Anyone any idea? |:(

Verwijderd

Je hebt waarschijnlijk de no sound versie dan. Bij mij staat het toch in de bios. Je kunt eventueel je bios nog ff flashen en dan kijken of het er bij staat.

Verwijderd

Ik heb hem al geflashed en heb nu de nieuwste versie bios. Verder heeft het mobo wel audioaansluitingen en chip en staat het vermeldt in de handleiding. Echt vaaag. :?

• sniperz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 12:02
Ik heb dat board ook en ik wil me sound uit hebben maar dit staat niet in de bios

Verwijderd

Bij mij speelt ie alleen de eerste halve seconde van sounds af, daarna nix meer. Mp3's en CDees daarentegen doet ie wel normaal.

iemand een idee?
Pagina: 1