Toon posts:

pagina verlopen

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Vaak als je op internet iets invult en je klik bijvoorbeeld op een knop volgende, krijg je een waarschuwing dat de pagina is verlopen als je op de back knop van je browser klikt. Ik wil dat ook graag in mijn site hebben zodat als mensen iets ingevuld hebben niet met de back knop terug kunnen. Heeft iemand hier ervaring mee. Hoe kan ik dit doen??

Alvast bedankt

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:48
Kan niet, je kunt wel rechtermuis-knop disabelen en een popup zonder knoppen gebruiken, maar je kunt bijvoorbeeld ook met "backspace" een pagina terug; Naar mijn weten is dat niet uit te schakelen.

En dan ook nog multiple-browser-compilant...

/edit: Misschien moet je je meer bezig houden met de oorzaak van de "Page Expired" pagina's; En dat is iets met PHP en sessies. Succes verzekerd op Google.

Succes :)

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:50

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Dat bedoelt hij niet, hij wil zo'n pagina verlopen pagina, dus niet dat je niet terugkan. Maar eh, was dat niet zo bij formulieren ofzO?

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

Verwijderd

als je asp gebruikt kan je bijvoorbeeld bovenaan zetten:

<%Response.Expires = 0%>

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:48
Genoeg info lijkt me om wat mee te kunnen.
Als je hier geen last van wilt hebben zul je een "regular" form moeten neerkwakken.

Of je 't uit kunt sluiten, geen idee...

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Dit topic is gesloten.