Wat kost een (luxe) DVD-speler tegenwoordig?

Pagina: 1
Acties:

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Ik kan er nu 1 kopen (een Medion) met:

- DTS
- Dolby Digital
- Digi-Out
- MP3
- Krasje aan de bovenkant :)

Voor de prijs van 110 Euro, type is niet precies bekend maar ik moet snel beslissen.

Helaas kent deze speler geen VCD functie. Dus ik vroeg mij af:

Wat kost een DVD-speler met bovenstaande specs en de mogelijkheid tot VCD spelen ongeveer? Is dat slechts een tientje duurder? Of moet ik zorgen dat ik deze onmiddelijk krijg omdat die functie de prijs zowat verdubbeld?

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Doorgaans ben ik iets minder ongeduldig, maar ik moet over een kwartier weg als ik dat ding wil gaan bekijken/kopen.

En ik wankel op de drempel, wil iemand me even een bepaalde kant optrekken? Alsjeblieft? :)

• Jivecar
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-11-2025
Op zondag 09 juni 2002 17:39 schreef Niek1616 het volgende:
Doorgaans ben ik iets minder ongeduldig, maar ik moet over een kwartier weg als ik dat ding wil gaan bekijken/kopen.

En ik wankel op de drempel, wil iemand me even een bepaalde kant optrekken? Alsjeblieft? :)
Bij het kruidvat heb je een budget dvd voor iets van 119 nieuw in doos. Die kan geloof ik ook veel aan (search).

Medion = net zoals bijna alle budget merken gebaseerd op standaard chipsets. Ik zou het geen "luxe" dvd speler noemen... eerder cheap, budget, of gewoon goedkoop....

Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......

Verwijderd

voor 110 euro heb je dus echt geen "luxe" speler hoor. Luxe beginnen ze pas te worden vanaf een eurootje of 300. Dan krijg je pas echt wat kwaliteit. Daarboven heb je gewoon een superspeler(of het moet gewoon een brakke fabrikant zijn :) )