Toon posts:

geforce 4 tv out doet niet

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een AMD 1800 XP met 512 ram en een NVIDIA Geforce 4 460 met 64 ddr geheugen en ik draai onder XP. Mijn Tv-out functie doet het niet, ik heb alle nieuwe drivers geinstald en dergelijke dingen ook heb ik tvtool geprobeerd, maar ik zag dat dat proggie niet compatible is met mijn kaart. Ik kan de kloon optie bij Nview niet gebruiken het enigste dat is geselecteerd is het vakje voor standaard. en als ik beelscherm detecteren doe dan vind tie niets. Ik heb by the way een NV17 Intern (mV) tv encoder. Bij de zaak waar ik mijn onderdelen hebben gekocht kwamen ze er ook niet verder mee, iemand enig idee???

Alvast Bedankt

• laurensl
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik heb precies hetzelfde probleem.
specs: athlon xp 1600+, 256MB ddr ram, esc k7s6a, Expert Vision GF4 MX440

met tv-tool kan ik niets doen, die herkent namelijk deze NV17 tv-chip niet. Ook met de detonator drivers krijg ik geen beeld op mijn televisie. Ook detecteerd het systeem mijn hele televisie niet.

Win XP.. verschillende detonators gebruikt.

Verder gebruik ik een verloopstukje van s-video naar composite, maar ik heb dat nergens in de software aangegeven, zou dat wel ergens moeten? zo ja, waar?
Heeft iemand al een soort van TVTOOL software gevonden, die wel deze chip ondersteunt?

• laurensl
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
hoo ff :)
ik ging toch maar even de laaste officiele drivers downloaden van de Nvidia site, en verrek, het werkt!
_/-\o_

Verwijderd

Zo zie je maar.... eerst zelf uitproberen.

Dit topic is gesloten.