[PS2] Tekken Tag Tournament

Pagina: 1
Acties:

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Zijn er mensen die dit spel kennen? Ik ga het misschien binnenkort halen, maar is het wel de moeite waard voor alleen de single player opties :?

Ik vraag me af of dit niet gewoon een een button-smasher is. Ik heb namelijk nogal een hekel aan dergelijke "RSI-achtige" spelletjes. Verder heb ik nog geen enkele fighting game, maar dit Tekken spel lijkt me op zich wel gaaf.

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• dvdgrs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-08 11:52
Op zondag 09 juni 2002 16:46 schreef AtHomer het volgende:
Zijn er mensen die dit spel kennen? Ik ga het misschien binnenkort halen, maar is het wel de moeite waard voor alleen de single player opties :?
Nooit van gehoord :z
nou, multiplayer is altijd de sterkste kant van zulk soort games...
maar is iig geen buttonmasher... best wel beheerst/gecontroleerd vechten! Heel vet spel, maar alleen voor sp weeknie...

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05:41

Appie

F1RST Racing

Kheb DOA2 genomen aangezien ik Tekken 3 al op psx had en wat ik hoorde was Tekken Tournament hetzelfde als tekken 3 maar met betere gfx.

Doa2 vink iig wel leuk, speelt anders. Persoonlijke keuze lijkt me.

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

Verwijderd

TTT is lelijk vergeleken met SC2, DOA3 en T4.

• Sendy
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Tegen de Playstation spelen vind ik niet echt heel leuk. Maar met zijn vieren (met multitap) Tekken Tag Tournanenten is super koel.

• VeldKoe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
TTT is niet pal optimized
dat betekent een heel end trager dan de jap/usa versies
met fighting games is pal optimized gewoon een vereiste imo, euro TTT is gewoon slaapverwekkend traag, toch zonde dat pal nog steeds zo slecht ondersteund word

• AtHomer
  • Niet online
Op zondag 09 juni 2002 17:04 schreef ugamer het volgende:
TTT is lelijk vergeleken met SC2, DOA3 en T4.
Ik heb in een review op IGN gelezen dat Tekken 4 grafisch niet erg veel beter is dan TTT. Maar de graphics zijn natuurlijk ook niet alles, de PS2 is geen Xbox ;). (En wat is SC2?)

• AtHomer
  • Niet online
Op zondag 09 juni 2002 17:10 schreef VeldKoe het volgende:
TTT is niet pal optimized
dat betekent een heel end trager dan de jap/usa versies
met fighting games is pal optimized gewoon een vereiste imo, euro TTT is gewoon slaapverwekkend traag, toch zonde dat pal nog steeds zo slecht ondersteund word
Is DOA2 misschien wel PAL optimized :?

• VeldKoe
  • Niet online
Op zondag 09 juni 2002 17:14 schreef AtHomer het volgende:

[..]

Is DOA2 misschien wel PAL optimized :?
ja
alleen dat hoeft natuurlijk niet te betekenen dat je DOA2 leuker vind dan TTT
misschien vind jij TTT wel veel leuker (als je tekken1/2/3 leuk vond dan denk ik dat je niet zo'n fan bent van DOA2, ken maar weinig mensen die van alle 2 de reeksen houden, tis of DOA reeks of tekken reeks lijkt wel)
gewoon even huren lijkt me toch het beste

• AtHomer
  • Niet online
Op zondag 09 juni 2002 17:18 schreef VeldKoe het volgende:

[..]

ja
alleen dat hoeft natuurlijk niet te betekenen dat je DOA2 leuker vind dan TTT
misschien vind jij TTT wel veel leuker (als je tekken1/2/3 leuk vond dan denk ik dat je niet zo'n fan bent van DOA2, ken maar weinig mensen die van alle 2 de reeksen houden, tis of DOA reeks of tekken reeks lijkt wel)
gewoon even huren lijkt me toch het beste
OK, bedankt voor de tip :). Als ik echt niet kan kiezen dan huur ik ze eerst.

Verwijderd

ik zou ff w88 op tekken 4

die is echt ZOOOOOOOOOOOOOOOOO cewl >:)

• AtHomer
  • Niet online
Op zondag 09 juni 2002 17:54 schreef ReV3rEnD het volgende:
ik zou ff w88 op tekken 4

die is echt ZOOOOOOOOOOOOOOOOO cewl >:)
Mag ik vragen wat er zo cool aan is :? Ik dacht dat het een kleine verbetering was op TTT...

En aangezien die nieuwe spellen meteen 2x zo duur zijn als de Platinum serie...

Verwijderd

Tekken 4 is idd wreed
the Jap versie dan

Gameplay is retegoed

mijn beat um up top 3 van deze week

1> Tekken 4
2> DOA 3
3> King Of Fighter 2002 bout graphics maar goeie gameplay

zelf w8 ik met smart op Mortal Kombat
Bloody Roar 3 viel erg tegen

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 15:41
Wanneer wordt Tekken 4 verwacht dan in nederland?

Verwijderd

Op zondag 09 juni 2002 18:00 schreef AtHomer het volgende:

[..]

Mag ik vragen wat er zo cool aan is :? Ik dacht dat het een kleine verbetering was op TTT...

En aangezien die nieuwe spellen meteen 2x zo duur zijn als de Platinum serie...
ttt = eigenlijk gewoon de eerste 3 tekkens bij elkaar, t4 is een compleet newe game met veel betere graphics en newe chars

• _WgV_
  • Laatst online: 22-07 17:00

_WgV_

It's a magical world!

zijn er ook spellen zoals ttt en doa3 enzo verkrijgbaar voor de pc???

#StopBurningStuff

• Marruk
  • Laatst online: 09-09-2023
Het beste wat je nu kon krijgen was toch virtua fighter 4?

TMAXTINT

Verwijderd

Op zondag 09 juni 2002 20:12 schreef Marruk het volgende:
Het beste wat je nu kon krijgen was toch virtua fighter 4?
neej, hoor, tekken 4 :)
zijn er ook spellen zoals ttt en doa3 enzo verkrijgbaar voor de pc???
helaas...

Verwijderd

Op zondag 09 juni 2002 20:17 schreef ReV3rEnD het volgende:

[..]

neej, hoor, tekken 4 :)
[..]

helaas...
niet helemaal TTT is verkrijgbaar op de pc :)

alleen isset Turn Twist & T??? nogwat
racespelletje d8 ik :P

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21:39

L0g0ff

omg

Tekken Tag Tournament is op zich wel een cool spelletje (multiplayer). Ik heb 6 vrienden die dit spel verschrikkelijk goed onder de knie hebben. Het is dan echt leuk om een keer een avondje tekken te gaan spelen.

Single player is helaas wel wat minder leuk. Maar het is een goeie oefening.

Als je een zeer goeie multi player game wilt kopen dan is dit echt een topper maar voor single player zou ik final fantasy aanschaffen (mijn mening).

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

• AtHomer
  • Niet online
Op zondag 09 juni 2002 23:29 schreef OhMyGod het volgende:
...

Als je een zeer goeie multi player game wilt kopen dan is dit echt een topper maar voor single player zou ik final fantasy aanschaffen (mijn mening).
Helaas houd ik niet zo van RPG's als Final Fantasy, maar ik zal er nog eens over denken.

• DjMark
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-11 20:22
Als je een vechtspel voor de PS2 wil is er maar 1 keus. En dat is Virtua Fighter 4!
Absoluut het beste vechtspel voor de PS2!!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Op maandag 10 juni 2002 08:54 schreef DjMark het volgende:
Als je een vechtspel voor de PS2 wil is er maar 1 keus. En dat is Virtua Fighter 4!
Absoluut het beste vechtspel voor de PS2!!
Hehehe hier ben ik het vanzelfsprekend helemaal mee eens!
VF4 is gewoon super, geen super flitsende moves enzo maar de gameplay is echt gewoon super. Maar draai hem wel op 60 hz! (50 hz valt vies tegen, borders en langzaam...)

Verwijderd

Tekken 4 komt pas in September hier in Europa uit.

Voor de rest lijkt tekken 1 ook op tekken 3 wat dat betreft. 1on1 beat-em-ups zijn nooit orgineel geweest. De origineelste 1on1 game zal toch wel clayfighter zijn. Daarnaast zijn het geen singleplayer games. Koop je het daarvoor dan ligt ie na een half uur al stof te happen. Speel je veel met vrienden dan stop je hem makkelijk elke keer een uurtje erin. Het zijn echte multiplayer games.

• VeldKoe
  • Niet online
virtua fighter 4 is pal optimized dus als je een 60hz TV hebt kan je ut spel op 60hz mode gooien, 50 is idd veel te langzaam + balken (TTT kan bijv. alleen maar 50, niet pal optimized) maar let wel dat virtua fighter 4 echt pure gameplay is, tis meer simulatie dan arcade zoals TTT, als je daar niet van houd (zoals ik) dan kan virtua fighter 4 nogal saai overkomen

Verwijderd

Tekken Tag Tournament is 1 van de beste titels van de PS2 vind ik, goed spel vooral met twee of meer man B-)

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 09:39

G3kko0

Why so serious???

Ja TTT is heel cool om in je collectie te hebben en hij is nu platinum dus ja je bent niet echt veel geld kwijt ook!Maar ik ga zeker wel Tekken 4 halen in september!! :P :)

Verwijderd

Ik heb TTT al vanaf dag 1 in mijn bezit. Het is mijn favoriete spel en mijn vrienden en ik spelen het heel erg veel. We wouden ook dit jaar naar Absolution 2002 gaan(grootste Europese Namco event). Helaas ging dat om financiele redenen niet door.

Het is inderdaad erg jammer dat de Pal versie van TTT zo verschrikkelijk traag loopt :Z . Gelukkig zit bij Tekken 4 een 60Hz inbegrepen wat dat probleem dus oplost. Ik heb Tekken 4 al wel gespeeld en ik vind het een heel leuk spel. Het speelt wel heel anders als TTT maar het is zeker een heel mooi spel.

Als er hier nou mensen zijn die zin hebben om eens een keer tegen mij en mijn vrienden spelen of een meeting willen bijwonen voeg me dan toe aan je MSN: geertbonnema@hotmail.com

Op de meetings komen de beste spelers van Nederland en België. Het is altijd erg gezellig, maar vooral ook erg leerzaam. Al met al is Tekken dus erg verslafend voor mij :) .

Ik speel trouwens met de volgende characters: Xiauoyu, Bruce, Law, Michelle, Julia, King, A.King, Jin, Heihachi, Devil/Angel, Ganryu, Jun en Wang.
Pagina: 1