Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Nooit van gehoordOp zondag 09 juni 2002 16:46 schreef AtHomer het volgende:
Zijn er mensen die dit spel kennen? Ik ga het misschien binnenkort halen, maar is het wel de moeite waard voor alleen de single player opties
nou, multiplayer is altijd de sterkste kant van zulk soort games...
maar is iig geen buttonmasher... best wel beheerst/gecontroleerd vechten! Heel vet spel, maar alleen voor sp weeknie...
Doa2 vink iig wel leuk, speelt anders. Persoonlijke keuze lijkt me.
You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!
dat betekent een heel end trager dan de jap/usa versies
met fighting games is pal optimized gewoon een vereiste imo, euro TTT is gewoon slaapverwekkend traag, toch zonde dat pal nog steeds zo slecht ondersteund word
Ik heb in een review op IGN gelezen dat Tekken 4 grafisch niet erg veel beter is dan TTT. Maar de graphics zijn natuurlijk ook niet alles, de PS2 is geen XboxOp zondag 09 juni 2002 17:04 schreef ugamer het volgende:
TTT is lelijk vergeleken met SC2, DOA3 en T4.
Is DOA2 misschien wel PAL optimizedOp zondag 09 juni 2002 17:10 schreef VeldKoe het volgende:
TTT is niet pal optimized
dat betekent een heel end trager dan de jap/usa versies
met fighting games is pal optimized gewoon een vereiste imo, euro TTT is gewoon slaapverwekkend traag, toch zonde dat pal nog steeds zo slecht ondersteund word
jaOp zondag 09 juni 2002 17:14 schreef AtHomer het volgende:
[..]
Is DOA2 misschien wel PAL optimized
alleen dat hoeft natuurlijk niet te betekenen dat je DOA2 leuker vind dan TTT
misschien vind jij TTT wel veel leuker (als je tekken1/2/3 leuk vond dan denk ik dat je niet zo'n fan bent van DOA2, ken maar weinig mensen die van alle 2 de reeksen houden, tis of DOA reeks of tekken reeks lijkt wel)
gewoon even huren lijkt me toch het beste
OK, bedankt voor de tipOp zondag 09 juni 2002 17:18 schreef VeldKoe het volgende:
[..]
ja
alleen dat hoeft natuurlijk niet te betekenen dat je DOA2 leuker vind dan TTT
misschien vind jij TTT wel veel leuker (als je tekken1/2/3 leuk vond dan denk ik dat je niet zo'n fan bent van DOA2, ken maar weinig mensen die van alle 2 de reeksen houden, tis of DOA reeks of tekken reeks lijkt wel)
gewoon even huren lijkt me toch het beste
Mag ik vragen wat er zo cool aan isOp zondag 09 juni 2002 17:54 schreef ReV3rEnD het volgende:
ik zou ff w88 op tekken 4
die is echt ZOOOOOOOOOOOOOOOOO cewl
En aangezien die nieuwe spellen meteen 2x zo duur zijn als de Platinum serie...
Verwijderd
the Jap versie dan
Gameplay is retegoed
mijn beat um up top 3 van deze week
1> Tekken 4
2> DOA 3
3> King Of Fighter 2002 bout graphics maar goeie gameplay
zelf w8 ik met smart op Mortal Kombat
Bloody Roar 3 viel erg tegen
Verwijderd
ttt = eigenlijk gewoon de eerste 3 tekkens bij elkaar, t4 is een compleet newe game met veel betere graphics en newe charsOp zondag 09 juni 2002 18:00 schreef AtHomer het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat er zo cool aan isIk dacht dat het een kleine verbetering was op TTT...
En aangezien die nieuwe spellen meteen 2x zo duur zijn als de Platinum serie...
#StopBurningStuff
TMAXTINT
Verwijderd
neej, hoor, tekken 4Op zondag 09 juni 2002 20:12 schreef Marruk het volgende:
Het beste wat je nu kon krijgen was toch virtua fighter 4?
helaas...zijn er ook spellen zoals ttt en doa3 enzo verkrijgbaar voor de pc???
Verwijderd
niet helemaal TTT is verkrijgbaar op de pcOp zondag 09 juni 2002 20:17 schreef ReV3rEnD het volgende:
[..]
neej, hoor, tekken 4
[..]
helaas...
alleen isset Turn Twist & T??? nogwat
racespelletje d8 ik
Single player is helaas wel wat minder leuk. Maar het is een goeie oefening.
Als je een zeer goeie multi player game wilt kopen dan is dit echt een topper maar voor single player zou ik final fantasy aanschaffen (mijn mening).
Helaas houd ik niet zo van RPG's als Final Fantasy, maar ik zal er nog eens over denken.Op zondag 09 juni 2002 23:29 schreef OhMyGod het volgende:
...
Als je een zeer goeie multi player game wilt kopen dan is dit echt een topper maar voor single player zou ik final fantasy aanschaffen (mijn mening).
Absoluut het beste vechtspel voor de PS2!!
Hehehe hier ben ik het vanzelfsprekend helemaal mee eens!Op maandag 10 juni 2002 08:54 schreef DjMark het volgende:
Als je een vechtspel voor de PS2 wil is er maar 1 keus. En dat is Virtua Fighter 4!
Absoluut het beste vechtspel voor de PS2!!
VF4 is gewoon super, geen super flitsende moves enzo maar de gameplay is echt gewoon super. Maar draai hem wel op 60 hz! (50 hz valt vies tegen, borders en langzaam...)
Verwijderd
Voor de rest lijkt tekken 1 ook op tekken 3 wat dat betreft. 1on1 beat-em-ups zijn nooit orgineel geweest. De origineelste 1on1 game zal toch wel clayfighter zijn. Daarnaast zijn het geen singleplayer games. Koop je het daarvoor dan ligt ie na een half uur al stof te happen. Speel je veel met vrienden dan stop je hem makkelijk elke keer een uurtje erin. Het zijn echte multiplayer games.
Verwijderd
Verwijderd
Het is inderdaad erg jammer dat de Pal versie van TTT zo verschrikkelijk traag loopt
Als er hier nou mensen zijn die zin hebben om eens een keer tegen mij en mijn vrienden spelen of een meeting willen bijwonen voeg me dan toe aan je MSN: geertbonnema@hotmail.com
Op de meetings komen de beste spelers van Nederland en België. Het is altijd erg gezellig, maar vooral ook erg leerzaam. Al met al is Tekken dus erg verslafend voor mij
Ik speel trouwens met de volgende characters: Xiauoyu, Bruce, Law, Michelle, Julia, King, A.King, Jin, Heihachi, Devil/Angel, Ganryu, Jun en Wang.