Toon posts:

trust spyc@m 500 vraagje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey,

Als ik over ga naar de derde klas mag ik van m'n pa een webcam uitkiezen B-) nu had ik een vraagje ofdat de spyc@m 500 van trust een beedje normaal is hij heeft wel 3.3 miljoen pixels ofsow, dus..... heeft iemand ervaring met deze webcam?

P.S. ik heb de search al gebruikt en heb alleen maar info gevonden over spyc@m 100.

Verwijderd

Topicstarter
heeft nog niemand deze webcam gehad of ervan gehoord? please help me.

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
een spycam met 3,3 MP? dacht het niet, maar die info staat wel op trust.nl dacht ik.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 09 juni 2002 17:30 schreef Niek1616 het volgende:
een spycam met 3,3 MP? dacht het niet, maar die info staat wel op trust.nl dacht ik.
ja die info staat wel op de site, dus dat zal dan wel zo zijn of niet? maar heb jij haar dan ook?

• cornelixnootje1
Op zondag 09 juni 2002 17:35 schreef hebiknogniet het volgende:

[..]

ja die info staat wel op de site, dus dat zal dan wel zo zijn of niet? maar heb jij haar dan ook?
staat het er nou wel of niet? dat die 3,3 kan?

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 09 juni 2002 17:47 schreef Niek1616 het volgende:

[..]

staat het er nou wel of niet? dat die 3,3 kan?
ja het staat wel op de site

• cornelixnootje1
Op zondag 09 juni 2002 17:56 schreef hebiknogniet het volgende:

[..]

ja het staat wel op de site
dan kan die dat. :+

Mooie resolutie, maar je moet wel zorgen dat je er geheugen bij in kan drukken, want aan 8 mb heb je nix op die reso...

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Wil je weten hoe ze bij die 3,3 komen >>> ten eerste is dat al geinterpoleerd
(dus softwarematig via dat ding vergroot, je krijgt gewoon een vergroot plaatje wat je met Photoshop ook kan doen)

Ten tweede, je krijgt dan natuurlijk een pic in de res van 3,3 megapixels maar de kleuren en de scherpte is om te huilen.

Trust is hier altijd al meesterlijk in, kijk maar naar de scanners met 96000 dpi (terwijl een normale scanner 2400x1200 is).

Als je waar voor je geld wilt, kan je beter een van de duurdere modellen va nLogitech of van Philips nemen. Vooral die laatste kan ik je aanbevelen omdat de kleur en scherpte gewoon volop beter is.

Een voordeel van die Spycam is weer dat je hem draadloos kunt gebruiken als minicameraatje, maar wil je dat met die kwaliteit?

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Pagina: 1