Toon posts:

zoeken op "via"

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is moeilijk te zoeken of op het probleem met zoeken op via al wat geschreven is, daar hij "via" niet pakt. Nu heb ik de threads doorgelezen over 3letterwoorden en noisewords, maar via vind ik een beetje een vreemde om bij de 3letterwoorden te hebben, omdat het een merknaam is.

Zou het geen idee zijn om een lijstje in te voeren met legale 3letterwoorden (zoals Via dus)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-10 14:54

The Bad Seed

Chaotic since 1983

3 letters mogen wel, maar via is een woord dat in de Nederlandse taal nogal veel gebruikt wordt, dus wordt het gefilterd. Zelfs al is het een merknaam, dan krijg je zo veel off-topic resultaten dat je search niet meer relevant is naar het merk Via

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Je zoekt natuurlijk niet alleen naar "Via", maar bijvoorbeeld naar "Via drivers" en dan denk ik dat het wel meevalt met de overbodige topics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Op zondag 09 juni 2002 16:30 schreef basbasbas het volgende:
Je zoekt natuurlijk niet alleen naar "Via", maar bijvoorbeeld naar "Via drivers" en dan denk ik dat het wel meevalt met de overbodige topics.
Maar aangezien 'via' dan wordt weggelaten geeft dat dezelfde resultaten als zoeken op alleen 'drivers'.

Je zou dit misschien kunnen oplossen door het woordje 'via' wel te indexeren, maar er bijvoorbeeld alleen op gebruiken in de zoekopdracht als je op de combinatie "via drivers" zoekt, dus met "" in de zoekstring zelf.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
betekende eigenlijk die opmerking van duracell topic gesloten of kan ik nog een beetje schoppen? Niet helemaal oude koe dacht ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

zoeken op .NET of C# gaat ook niet echt lekker zo :{

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Pagina: 1