Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York
Ik heb op een pc (win98) gezien dat de Windows xp cd als AudioCD herkend werd. Wat ik ook probeerde (rebooten en al) veranderde hier niks aan, terwijl hier (op een xp machine) de cd gewoon autorunt en al...
Dus als iemand een oplossingtje heeft?
Dus als iemand een oplossingtje heeft?
hij ziet helemaal niets 
Audio, data. wat ik er ook in knikker. De CD-Rom begint wel als een idioot te draaien, maar daar blijft het dan bij
Audio, data. wat ik er ook in knikker. De CD-Rom begint wel als een idioot te draaien, maar daar blijft het dan bij
tips voor New York
een keertje de lens schoon (laten) maken...Op zondag 09 juni 2002 16:25 schreef Tom_Pelzer het volgende:
hij ziet helemaal niets
De lens schoon maken heeft dus geen zin.Bij dubbelklik op het staion verschijnt dan de melding please insert a disc into drive D: . Het gekke is dat wanneer ik naar propperties / volumes ga Windows wel aangeeft dat er zich een CD-Rom in het station bevind. Sterker nog, alle gegevens worden weergegeven.
2 x de lens schoonmaken???hij ziet helemaal niets
Iemand een serieus idee
tips voor New York