[Win Xp] CD-Rom "start" niet

Pagina: 1
Acties:

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-04 10:13

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Topicstarter
gegroet

Na het gebruiken van de Search heb ik toch maar besloten om deze topic te posten.
Wanneer ik een CD-Rom in mijn drive stop (Aopen 52x) dan word de inhoud niet weergegeven. Bij dubbelklik op het staion verschijnt dan de melding please insert a disc into drive D: . Het gekke is dat wanneer ik naar propperties / volumes ga Windows wel aangeeft dat er zich een CD-Rom in het station bevind. Sterker nog, alle gegevens worden weergegeven.
Bij mijn cd-burner heb ik hetzelfde probleem (Mitsumi 4 x 2 x 8) heb ik hetzelfde probleem. ja ik weet het, het is een langzame brander
Wanneer ik de pc opnieuw opstart, de bios instel op cd-rom boot en de Windows XP in het station stop dan laad hij de setup. Is dit puut een Windows XP probleem. Iemand hier ervaringen mee????

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

• MahRain
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-11-2025
Ik heb op een pc (win98) gezien dat de Windows xp cd als AudioCD herkend werd. Wat ik ook probeerde (rebooten en al) veranderde hier niks aan, terwijl hier (op een xp machine) de cd gewoon autorunt en al...

Dus als iemand een oplossingtje heeft?

• Calitomnication

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Topicstarter
hij ziet helemaal niets :(
Audio, data. wat ik er ook in knikker. De CD-Rom begint wel als een idioot te draaien, maar daar blijft het dan bij :(

tips voor New York

• MahRain
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-11-2025
Op zondag 09 juni 2002 16:25 schreef Tom_Pelzer het volgende:
hij ziet helemaal niets :(
Audio, data. wat ik er ook in knikker. De CD-Rom begint wel als een idioot te draaien, maar daar blijft het dan bij :(
een keertje de lens schoon (laten) maken...

• Calitomnication

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Topicstarter
Bij dubbelklik op het staion verschijnt dan de melding please insert a disc into drive D: . Het gekke is dat wanneer ik naar propperties / volumes ga Windows wel aangeeft dat er zich een CD-Rom in het station bevind. Sterker nog, alle gegevens worden weergegeven.
De lens schoon maken heeft dus geen zin. |:(
hij ziet helemaal niets
Audio, data. wat ik er ook in knikker. De CD-Rom begint wel als een idioot te draaien, maar daar blijft het dan bij
2 x de lens schoonmaken??? |:(

Iemand een serieus idee *D *D *D

tips voor New York