• taz10
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-02 12:27

taz10

Party Animal

Topicstarter
Ik was vanmiddag op de welbekende zwarte markt in beverwijk, en zag daar deze canon voor dus 380 euro.
hij had er 3 liggen, geheel nieuw in doos, echt ongebruikt, handleiding nog dicht in plastic, accu echt ongebruikt.
Ik kreeg van hem 1 maand garantie, maar ja wat is garantie daar :D

Ik heb heel erg staan dubben en zit nu dus nog onwijs te twijfelen.
doe je er wel wijs aan dar zo'n camera te kopen ?
Wat als je er iets mee hebt na bv 4 maanden ??
Garantie zal je bij canon wel hebben van 1 jaar, maar dan wel met een aanoopbewijs en dat geld denk niet voor een aankoopbewijs bij een kraampje van de zwarte markt.
Wat zouden jullie doen ????????

• schizofreen
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-03 10:24

schizofreen

ik & jij

kijk, als je het risico kunt nemen van 380 euro kun je het doen. Immers: met een maand garantie kun je iig kijken of ie het doet, maak dan wel duidelijke afspraken met de verkoper.
Aan de andere kant, echte garantie krijg je op die manier niet en je weet ook niet waar ie vandaan komt en waarom hij zo goedkoop is.
Ik weet niet of canon checkt of zo'n marktverkoper een officiele retailer is en jij dus garantie hebt.

het blijft een gok

laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:27

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Meestal is het toch zo dat je je product apart registrert, dus dat er bij je camera een bonnetje zit wat je naar de producent (Canon in dit geval) opstuurt. Daarop moet je je serienummer en gegevens invullen om recht te krijgen op de garantie.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-03 11:14
En waar denk je nou zelf dat die camera's vandaan komen? Zodra je dat garantiebewijs naar canon opstuurd mag je blij zijn als je niet voor heling aangeklaagd wordt.

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-10-2025
[knip]

Verkeerd topic

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur