Labtec Arena of Creative Surround??

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hey,
Ik wou nieuwe boxen kopen omdat me huidige erg beginnen te kraken.
Me oog is gevallen op deze 2 speakersetjes van allebei 75-80 euro.
Ik speel wel eens games, kijk wel dvds/divx en luister vaak mp3s, wat zou mijn beste keuze zijn ?
Geef ook ff motivaties waarom , niet dat creative zuigt :)

Labtec Arena 530 4 speaker sub
Frequency response: 40 Hz - 20 kHz
Power output: 31 watts RMS 15 W subwoofer 16 W satellites (4x 4W)
10 cm Max-X high-excursion subwoofer driver and four 5 cm shielded Max-X satellite drivers
Cable length: 2.10 m from satellites to subwoofer and 3.60 m rear satellites to subwoofer
Two-year guarantee

Creative Surround FPS 1600

kan ik zo snel ff niks over vinden :) maar is ongeveer zelfde als labtec

Geef jullie mening maar

Verwijderd

Ik zou gaan voor Labtec.. Labtec maakt imho kwalitatief veel betere spullen voor (in vergeleiking) minder pleuro.
En, Labtec geeft volgens velen veel beter geluid.

Ik zou iig voor Labtec gaan.

Verwijderd

Ik zou zeker weten voor de labtec 530 gaan ik heb ze ook
echt super goed geluids kwaliteit. En klinken beter dan die Creative boxen. En ze zien er mooier uit dan die Creative en ze zijn makkelijk aan de muur te bevestigen.

Conclusie: je moet zeker voor die Labtec 530 gaan :P

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01:04

Snow_King

Konijn is stoer!

ik heb het 5.1 setje (5300) van Creative en klinkt imho erg goed, maarja ik heb nog nooit een labtec setje gehoord!

• SaURoN
  • Niet online
Op zondag 09 juni 2002 16:13 schreef Snow_King het volgende:
ik heb het 5.1 setje (5300) van Creative en klinkt imho erg goed, maarja ik heb nog nooit een labtec setje gehoord!
daar zat ik ook aan te denken maar is wel erg duur :)
Op zondag 09 juni 2002 15:49 schreef Shakespeer het volgende:
Ik zou gaan voor Labtec.. Labtec maakt imho kwalitatief veel betere spullen voor (in vergeleiking) minder pleuro.
En, Labtec geeft volgens velen veel beter geluid.

Ik zou iig voor Labtec gaan.
Op zondag 09 juni 2002 15:54 schreef Dark_Insaniac het volgende:
Ik zou zeker weten voor de labtec 530 gaan ik heb ze ook
echt super goed geluids kwaliteit. En klinken beter dan die Creative boxen. En ze zien er mooier uit dan die Creative en ze zijn makkelijk aan de muur te bevestigen.

Conclusie: je moet zeker voor die Labtec 530 gaan :P
Heeft labtec echt zoveel beter geluid?

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

ik heb labtec en creative hier, ongeveer zelfde prijs en dan is creative beter
creative soudworks digital
labtec 2 boxjes en sub, de voorloper van de pulse
dn is dus de cretive beter, maar die arena niet gehoord, pulse wel en die geven matig geluid
fps1600 is wel ok :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• TakTiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-03 18:39

TakTiX

Busy@GoT

kan alleen maar zeggen dat die FPS1600 een lekkere "buts" geluid produceerd, geen everaringen met de labtec.

ThE GaThErInG of a BuNcH of PpL

• SaURoN
  • Niet online
5.1 setje (5300) van Creative lijkt me ook zeer interesant :D keuzes keuzes

is het verschil in gelijk GOED te horen tussen labtec en creative ? of is het Nihil en alleen te horen als je een geluidskenner bent ?[ik ben dat TOTAAL NIET dus :+]

Verwijderd

Geef mij maar Creative, ik heb hier een 2.1 setje van Labtec en dat zuigt ongelofelijk, die bass is echt slecht en _NIET_ aanpasbaar... misschien zijn ze nu al wat beter, dat weet ik nie :)

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08 12:56

JT

VETAK y0

Nog beter: Altec Lansing ACS 54, die verslaat beide setjes. Niet zo bonkerig als de Labtec, dieper dan Creative, beter midden dan Creative, beter hoog dan Labtec :)

1.) Altec
2.) Labtec
3.) Creative

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Asclepius
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-08 07:08
Ik heb zo'n Labtec Arena setje wel eens gehoord bij iemand, en het is zeker geen slecht setje. Voor de prijs vind ik dat ze een goed geluid geven, en er komt ook best nog wel wat bas uit.

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01:04

Snow_King

Konijn is stoer!

Op zondag 09 juni 2002 17:08 schreef SaURoN het volgende:
5.1 setje (5300) van Creative lijkt me ook zeer interesant :D keuzes keuzes

is het verschil in gelijk GOED te horen tussen labtec en creative ? of is het Nihil en alleen te horen als je een geluidskenner bent ?[ik ben dat TOTAAL NIET dus :+]
Ik kan je alleen maar vertellen hoe de gene van Creative klinkt.

Ik heb hem hier ism mijn Audigy en dat gaat vet!

Mij moeder zeurt dat de bas te veel doordringt, in games ie het echt vet (gta3 & Max Payne)

Muziek komt er hard uitknallen en nog eens supermooi ok, ik ben er blij mee! ik heb hem voor 129 euro gekocht op de Interexpo beurs in U'trecht twee weken geleden en heb er zeker geen spijt van!

• JT

JT

VETAK y0

Op zondag 09 juni 2002 17:16 schreef Snow_King het volgende:
Mij moeder zeurt dat de bas te veel doordringt, in games ie het echt vet (gta3 & Max Payne)
Heb hier 2 Tannoy's staan 2x75 watt, 90db@1w@1m, als die al 2 x zo hard staan als jou Inspire, dan bonken ze nog niet door. Waarom ? Das kwaliteit. Doorbonken is geen kwaliteitsnorm.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

• SaURoN
  • Niet online
Die altecs zijn die duurder als labtec of ongeveer zelfde prijsklasse?
zoja heb je een naam wat in die prijs klasse zit als die labtec of creative?

en als ze die hier niet verkopen lijkt me labtec betere keus ?

• Dryw.Filtiarn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-03 12:10
Ik heb zelf een Labtec setje, maar hij is zeker beter dan die plastic creative setjes... Vele malen beter geluid...

=( Protected by witchcraft )=

• SaURoN
  • Niet online
Is creative zo plastic ? Ik vond die arena dingen er namelijk beetje space achtig uit zien :D

• The PyroPath
  • Laatst online: 11-08 00:26

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Die sub van die inspire 5300 gaat al klippen als je er naar kijkt, heel jammer maar helaas. mn broer is krankzinnig en doof dus die hoort dat niet, maar het klinkt voor geen meter.

Breek je nek voorzichtig

Verwijderd

lol waarom sluiten jullie niet gewoon je stereotoren op je geluidskaart aan? :) Dat klinkt ten eerste veel beter met wat grotere boxen. Ten 2e: Koop een terratec dmxfire geluidskaart. Heb je ultra geluid :) . Geloof me, ik draai dag en nacht harde trance en daar heb je wel wat goed spul voor nodig om het hard goed te laten klinken. Maja. wat wil je met boxen van 3500 piek :)

• SaURoN
  • Niet online
Ik heb geen behoefte aan boxen van 3500 piek......

• JT

JT

VETAK y0

Op maandag 10 juni 2002 08:59 schreef The_PyroPath het volgende:
Die sub van die inspire 5300 gaat al klippen als je er naar kijkt, heel jammer maar helaas. mn broer is krankzinnig en doof dus die hoort dat niet, maar het klinkt voor geen meter.
Idd :D Iedereeb vind due sub zo geweldig, maar hij bonkt, gaat niet diep en ook niet hard !
Op maandag 10 juni 2002 09:38 schreef MrCoff1n het volgende:
lol waarom sluiten jullie niet gewoon je stereotoren op je geluidskaart aan?
Mijn beide speakers staan links van me -> heb hoekburo.
ik draai dag en nacht harde trance en daar heb je wel wat goed spul voor nodig om het hard goed te laten klinken.
Valt ook wel mee. Het belangrijkste is de bas en middenweergave, maar er zijn genoeg muzieksoorten die moeilijker zijn te weergeven, zoals klassiek, gitaar, vocaal enzovoort.
Maja. wat wil je met boxen van 3500 piek :)
You da man !! :{ Waarde van speakers vertegenwoordigd absoluut NIET de kwaliteit van een speaker.

Ecodan warmtepomp

Verwijderd

kheb zelf een Creative Soundworks 320 (2.1) setje...

extreem tevreden over.... (dreunt het hele huis door :) )

ik zou voor Creative gaan, de FPS 1600 heeft dezelfde subwoofer als mij 320 setje en daar ben ik heel tevreden over....

maar het zijn jouw euro's... dus jij moet kiezen

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Ik zou voor labtec gaan ,
en sommige zeggen labtec zuigt ... maar das de pulse serie.
De arena's zijn veel beter.
Ik heb een arena 515 ,komt veel bas uit ,voor spelletjes zijn ze heel mooi ,vette explosies enzo ,voor hardhouze -trance enzo zijn ze heel goed ,alleen voor klassiek ofzo kan je beter boxies kopen met minder bas d'r in.

• JT

JT

VETAK y0

Op maandag 10 juni 2002 12:18 schreef Ronald McD het volgende:
(dreunt het hele huis door :) )
Nogmaals: dreunen is geen kwaliteitsmaatstaf. En als het dat wel is, dan is het eerder negatief.

Ecodan warmtepomp

• SaURoN
  • Niet online
Ik denk dat ik voor de Labtecs ga , altec is hier niet echt in de buurt te krijgen en weet ook geen serie welke ongeveer even duur is als labtec :)

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
Lees/reageer even verder in het grote pcspeaker topic. Die is hiervoor bedoeld :)

En dan alvast sorry voor het late sluiten: alle 3 mods van AV lijken wel het hele weekend weg te zijn geweest (ikke wel iig :) )
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.