[b] Asus Rog X16 Notebook / Asus Rog Strix RTX4070 / i9-13900H | Oxize Photography: www.Oxize.nl
Niemand met kleine handen??
[b] Asus Rog X16 Notebook / Asus Rog Strix RTX4070 / i9-13900H | Oxize Photography: www.Oxize.nl
Door Assassin - zondag 09 juni 2002 15:01
emmzz geen geduldDoor Assassin - zondag 09 juni 2002 15:17
Idd., heb even geduld. Dit is trouwens een vraag die je beter zelf kan oplossen d.m.v. het zelf te proberen. Of een muis goed in de hand ligt is trouwens ook een kestie van gevoel... en dat is per mens verschillend. Ga dus even langs een computerwinkel die deze muis op voorraad heeft en vraag of je hem even mag 'voelen' 
En wat je verstaat onder 'kleine hand' weet ik ook niet precies, wees dus ook wat specifieker.
En wat je verstaat onder 'kleine hand' weet ik ook niet precies, wees dus ook wat specifieker.
10 cm breed. Gewoon klein. Maarja, ik kijk wel als ik hem binnen heb ik kan hem binnen 30 dagen toch ruilen. Toch bedankt voor de reply
Snap ik tegenwoordig niet hoor.
Waarom stelt idereen een vraag over een product na dat ie hem al heeft besteld
Wat is daar in godsnaam het nut van?
Waarom stelt idereen een vraag over een product na dat ie hem al heeft besteld
Wat is daar in godsnaam het nut van?
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Idd weinig zin als je um toch al besteld heb, zoek voortaan zelf uit voor je het gaat kopen en probeer hem in de winkel ofzo Iedereen heeft andere handen de een vind hem lekker de ander bagger.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()