Ik ben van plan om nieuwe speakers te gaan kopen, omdat ik nou wel is beter geluid wil als mn Altec Lansing 2.1 setke.
Mn oog is gevallen op B&W speakers en wel deze:
De 601 S3

of
De 602 S3

Ik wil er 2 van kopen maar ben nog niet uit welke de 601 is kleiner en 100 watt RMS volgens een site, en de wat grotere 602 120 watt RMS, in de faq staat dat je niet zoveel op watt moet letten dus dat maakt me niet zoveel uit maar zijn die 602 echt 150 euro meer waard??
De 601 is per 2 350 euro
De 602 is per 2 500 euro
Misschien kunnen jullie me helpen met deze keuze.
Maar dan moet ik nog een versterker ervoor kopen, en ik heb dus echt geen idee welke. Ik heb gehoord dat Rotel en NAD wel goed zijn maar welk type kan ik dan het beste nemen?
Liefst onder de 500 euro, jah ik ben pas 15
Later als ik weer wat geld heb gespaard wil ik er deze bij kopen
De B&W LCR 60 S3

Deze moet dan ook op de zelfde versterker aangesloten kunnen worden.
Dus mijn vraag welk van deze 2 soorten speakers kan ik het beste nemen, en welke versterker zou ik hier het beste bij kunnen nemen?
Mn oog is gevallen op B&W speakers en wel deze:
De 601 S3

of
De 602 S3

Ik wil er 2 van kopen maar ben nog niet uit welke de 601 is kleiner en 100 watt RMS volgens een site, en de wat grotere 602 120 watt RMS, in de faq staat dat je niet zoveel op watt moet letten dus dat maakt me niet zoveel uit maar zijn die 602 echt 150 euro meer waard??
De 601 is per 2 350 euro
De 602 is per 2 500 euro
Misschien kunnen jullie me helpen met deze keuze.
Maar dan moet ik nog een versterker ervoor kopen, en ik heb dus echt geen idee welke. Ik heb gehoord dat Rotel en NAD wel goed zijn maar welk type kan ik dan het beste nemen?
Liefst onder de 500 euro, jah ik ben pas 15
Later als ik weer wat geld heb gespaard wil ik er deze bij kopen
De B&W LCR 60 S3

Deze moet dan ook op de zelfde versterker aangesloten kunnen worden.
Dus mijn vraag welk van deze 2 soorten speakers kan ik het beste nemen, en welke versterker zou ik hier het beste bij kunnen nemen?