Waar standaard VGA heatsink/fans te krijgen?

Pagina: 1
Acties:

• Gabriel-LG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 21:41
Ik zoek gewoon een goedkope standaard VGA koeler maar overal waar ik kom hebben ze alleen maar die idiote TT blue orb's :( voor meestal 10 a 12 euro. Nu zoek ik gewoon een standaard vierkant koelblokje met pushpins waar zo'n standaard vierkant fannetje opgeschroefd zit/kan worden. Maar die dingen kan ik nergens krijgen. Wat voor zaken hebben deze dingen wel? (het liefst en in Overijssel of Friesland en geen webwinkels)

Verwijderd

gewoon de computet boer op de hoek gewoon om een p1 koeler vragen. of dump er anders en amd cooler op of zo. koelt goed

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:59
Je moet gewoon ergens op een computerbeurs in zo'n bak met oude 386/486 fannetjes grabbelen, een paar meenemen en de beste erop laten zitten.

• Gabriel-LG
Op zondag 09 juni 2002 14:56 schreef chefke het volgende:
gewoon de computet boer op de hoek gewoon om een p1 koeler vragen. of dump er anders en amd cooler op of zo. koelt goed
Het gaat mij erom dat de kaart nog fatsoenlijk toonbaar blijft en eventueel weer verkocht kan worden als ik een andere koop. en dat hij dus ook niet meer dan 1 PCI slopt in beslag neemt
edit:
ik heb het over de heatsink+(eventueel) fan

• Gabriel-LG
Afbeeldingslocatie: http://www.xbitlabs.com/video/gv-gf1280rt/heatsink.jpg
Zoiets zoek ik dus... Zijn er anders tweakers die een dergelijk heatsinkje hebben liggen?

Verwijderd

Op zondag 09 juni 2002 16:59 schreef Gabriel-LG het volgende:
[afbeelding]
Zoiets zoek ik dus... Zijn er anders tweakers die een dergelijk heatsinkje hebben liggen?
Is dat niet een chipset koeler :?

• Gabriel-LG
Deze dingen vind je heel veel op GF2MX'jes, schroef er een fannetje op en je hebt een vrij fatsoenlijke VGA koeler. Ik zoek niet voor niks een goedkope standaard VGA koeler ;)

• De_Koele_Man
  • Laatst online: 19-08 22:06

De_Koele_Man

Zo koud als een klontje!

Ik heb er wel zo-eentje, maar ik heb hem als sleutelhanger. Dus hij's een beetje beschadigd.

En ik was net op een beurs en daar hebben ze altijd zat van die dingen liggen. Dus misschien is dat een idee.

(neej, die beurs is net om 5 uur dichtgegaan)

Meh!

Pagina: 1