hoe hoger dan 220/500 komen met coolbits?

Pagina: 1
Acties:

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:26
ik gebruik coolbits om mijn g3ti200 over te clocken, maar dat programma loopt maar tot 220/500 met de schuifjes, op welke manier kan ik ervoor zorgen dat ik de schuifjes verdern dan 220/500 kan krijgen?? kan ik dat in het register bijstellen oid??

of zal ik toch een 3rd party progje moeten gebruiken?? (ben daar na vorige ervaringen niet zo happig op :{ )

PSN: DutchTrickle PVoutput

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:32
Probeer GTU (GeForce tweak utility) ofzo, da's wel een 3th party programmatje maar volgens mij past ie het dan aan in je register, je hoeft 't iig niet steeds te hebben draaien.

• M v Akkeren
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-08 15:12
Hmm, ik heb zoals je in mn sig kan zien ook een geforce 3 ti200. Deze draait nu op 560 / 265. Dit heb ik gedaan met NVmax, en ik ben daar zeer tevreden over. Gewoon met een ander programma proberen dus. Dat werkt prima.

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Moet je eens NVmax proberen, die kan maximaal tot 350/803 komen. :)

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

• internetinfo
  • Laatst online: 11:59
Op zondag 09 juni 2002 14:56 schreef Mystic_Jack het volgende:
Moet je eens NVmax proberen, die kan maximaal tot 350/803 komen. :)
Jij gaat mij toch niet vertellen dat je uit ervaring spreekt he. ;)

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Khad t in je andere ding toch al gezegd? :)
met coolbits weet ik t neit, maar GTU doet dus eigenlijk t zelfde, teniminste hij stelt t zelfde in, alleen met een andere interface ne als je verder nix instelt gebeurt er nix geks :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• Maverick
  • Laatst online: 11:26
Op zondag 09 juni 2002 15:02 schreef Okyah het volgende:
Khad t in je andere ding toch al gezegd? :)
met coolbits weet ik t neit, maar GTU doet dus eigenlijk t zelfde, teniminste hij stelt t zelfde in, alleen met een andere interface ne als je verder nix instelt gebeurt er nix geks :)
mja, ik weet dat het met andere progjes ook kan, maar ik wil het graag met coolbots doen, er moet toch ergens staan tot welke waarde die schuifjes gaan? dat moet dan aan te passen zijn lijkt me,aangezien die andere vaak verder kunnen.

internetinfo>> kijk eens in LA ;)

PSN: DutchTrickle PVoutput

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

hoi, kheb heel even gezocht net, maar ik weet still niet hoe t moet.
misschien toch een progje usen? :)
als je t wel weet moet je t maar even aan me meldn :D

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Pagina: 1