PSN: DutchTrickle PVoutput
Probeer GTU (GeForce tweak utility) ofzo, da's wel een 3th party programmatje maar volgens mij past ie het dan aan in je register, je hoeft 't iig niet steeds te hebben draaien.
Hmm, ik heb zoals je in mn sig kan zien ook een geforce 3 ti200. Deze draait nu op 560 / 265. Dit heb ik gedaan met NVmax, en ik ben daar zeer tevreden over. Gewoon met een ander programma proberen dus. Dat werkt prima.
Moet je eens NVmax proberen, die kan maximaal tot 350/803 komen.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Jij gaat mij toch niet vertellen dat je uit ervaring spreekt he.Op zondag 09 juni 2002 14:56 schreef Mystic_Jack het volgende:
Moet je eens NVmax proberen, die kan maximaal tot 350/803 komen.
Khad t in je andere ding toch al gezegd? 
met coolbits weet ik t neit, maar GTU doet dus eigenlijk t zelfde, teniminste hij stelt t zelfde in, alleen met een andere interface ne als je verder nix instelt gebeurt er nix geks
met coolbits weet ik t neit, maar GTU doet dus eigenlijk t zelfde, teniminste hij stelt t zelfde in, alleen met een andere interface ne als je verder nix instelt gebeurt er nix geks
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
mja, ik weet dat het met andere progjes ook kan, maar ik wil het graag met coolbots doen, er moet toch ergens staan tot welke waarde die schuifjes gaan? dat moet dan aan te passen zijn lijkt me,aangezien die andere vaak verder kunnen.Op zondag 09 juni 2002 15:02 schreef Okyah het volgende:
Khad t in je andere ding toch al gezegd?
internetinfo>> kijk eens in LA
PSN: DutchTrickle PVoutput
hoi, kheb heel even gezocht net, maar ik weet still niet hoe t moet.
misschien toch een progje usen?
als je t wel weet moet je t maar even aan me meldn
misschien toch een progje usen?
als je t wel weet moet je t maar even aan me meldn
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Pagina: 1