Tja, sorry hoor, maar ik denk niet dat deze discussie op iets nuttigs uit gaat draaien
De argumenten zijn al wel genoemd in dit topic door de verschillende mensen
Zoeken is een kunst op zich. Toch altijd komisch die mensen die zeggen dat ze gezocht hebben en dat dan blijkt dat wanneer ik of iemand anders zoekt, je het binnen een paar minuten gevonden hebt.
Het gebruiken van de juiste zoekwoorden is gewoon enorm belangrijk. Vervolgens ga je scannen op de namen van de topics die je terug krijgt. De kans is dan enorm groot dat je het antwoord zelf al vind. Sowieso geldt dat eigenlijk wel. Misschien dat dat ook wel de reden is waarom ik bijvoorbeeld nog nooit een concrete vraag heb hoeven stellen op GoT. Ik zoek eerst gewoon even alles zelf uit en pas als dat niet lukt zou ik eventueel een vraag stellen.
Even zoeken mag dan voor een klein beetje werk zorgen; het zorgt er wel voor dat je er iets van leert.
Het andere argument is net zo belangrijk. Als er hier dagelijks tientallen vragen gesteld worden over hetzelfde onderwerp, dan loopt iedereen massaal weg. Dat wekt alleen maar iritaties op namelijk.
Op zondag 09 juni 2002 13:56 schreef canalplus het volgende:
Kijk in de deze snelle tijd wil men snel een antwoord op je vraag. En in de search het antwoord op je vraag vinden vergt best wel veel tijd.
Dus heren moderatoren stel je niet zo aan en laat de mensen gewoon naar hartelust vragen stellen.
Om de een of andere reden komt dit op mij over, alsof je zelf geen eens zin hebt om zelf te zoeken. Dat is dus absoluut niet de mentaliteit van een tweaker.
Dit topic is om bovengenoemde argumenten bij deze afgehandeld. Hier valt weinig aan te veranderen, behalve dan eens kritisch naar jezelf kijken!