Argh.. CD met kauwgom!

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

• Thunk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-07 21:16
Argh.. ik leg wat losse cd's hiero naast neer, en iemand had er ff een kauwgompje opgelegd.. en ik heb daar weer een cd bovenop gegooid merk ik net |:(! Een erg belangrijke CD :S... > er zit nog een klein kauwgomplekje op die cd hoe krijg ik die t beste weg? Of kan dat niet meer ;(

Verwijderd

euh cd in vriezer leggen, kan je het later zo weg halen

• Thunk
euh hoe bedoel je? wordt t dan niet juist keihard? en gaat de cd er niet van naar de knoppen?

• Dr. Boktor
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-07 01:34
Als je je CD hebt verprutst, moet je even contact opnemen met de maker, vaak willen ze wel tegen een vriendelijk prijsje een nieuwe CD leveren (ev. tegen inlevering van het origineel).

• Thunk
;) dat zal niet gaan ;)

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:01
hmm, tja, als kouwgom koud word (vriezer dus) dan word het hard, en gaat het makkelijk weg (doen ze ook om de straten schoon te maken).

vraag is alleen of het ook goed is voor je cd :?

• Thunk
Tis echt een heel klein plekje maar ik weet niet of de cD speler m nog zal lezen, of dat t uberhaupt wel OK is om m er zo in te gooien

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op zondag 09 juni 2002 13:53 schreef 0px het volgende:
euh hoe bedoel je? wordt t dan niet juist keihard? en gaat de cd er niet van naar de knoppen?
Kaugom wordt keihard ja... daardoor kan je het met een klein mesje ofzo er makkelijk af halen, aangezien het dan ook niet meer zo plakt.

• Thunk
Op zondag 09 juni 2002 13:58 schreef Icey het volgende:
hmm, tja, als kouwgom koud word (vriezer dus) dan word het hard, en gaat het makkelijk weg (doen ze ook om de straten schoon te maken).

vraag is alleen of het ook goed is voor je cd :?
wordt de dye niet n beetje verpest als je m in de vriezer gooit.. en hoe lang zal die er dan in moeten.. of bedoel je dat t slecht is als je t spul er zelf afhaalt

Verwijderd

Dit hoort in Stuffis Generalis. Ik ga hem niet moven, je moet nl. nog zeggen wat voor cd het is (cd-r/dvd/normale cd) en aan welke kant de vlek zit.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.