Toon posts:

TNT-1 op socket7 moederbord

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor mijn zoontje zijn trio 3D kaart vervangen door een TNT-1 kaart. Eerst de laatste drivers gedownload en geinstalleerd. Alles werkt, maar spelletjes geven witte vlakken of doen het helemaal niet meer!!!!
Ik kan me nog herinneren, dat er problemen waren met TNT-1 kaarten op socket7 moederborden. Is hier meer informatie over. Waar vind ik eventueel aangepaste drivers? Configuratie:
AMD-500, TNT-1 (16Mb) van palit.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:15
ik heb een tijdlang met een TNT1 op een socket 7 moederbord gedraaid.

Ik denk dat je oudere drivers moet installeren, namelijk de 6.xx serie.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Topicstarter
Gezocht naar deze drivers, op de site van Palit en op die van nvidia alleen de recente drivers voorhanden. Iemand enig idee, waar ik de 6.xx drivers kan vinden??

Verwijderd

Er zijn problemen met de combinatie Aladdin chipset / TNT (zoals op mijn oude Asus P5A :'( )...

Verwijderd

Op zondag 09 juni 2002 14:12 schreef CowMike het volgende:
Er zijn problemen met de combinatie Aladdin chipset / TNT (zoals op mijn oude Asus P5A :'( )...
Dit klopt, als je een bord hebt op basis van deze chipset dan doen TNT kaarten het niet/ niet goed. Heb je een bord op basis van een VIA chipset probeer dan eens de 4-1 drivers van VIA te installeren. Eventueel windows een keer opnieuw erop, je bent namelijk van merk videokaart veranderd! succes

• dvdgrs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:15
Op zondag 09 juni 2002 14:09 schreef havel het volgende:
Gezocht naar deze drivers, op de site van Palit en op die van nvidia alleen de recente drivers voorhanden. Iemand enig idee, waar ik de 6.xx drivers kan vinden??
volgens mij op Guru3d

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:23
Als dat bord een VIA chipset heeft: oude VIA 4in1 erop, zoals de 4in1 4.17 (laatste goede versie voor de MVP3, daarna kwamen ze met AGP VxD 4.xx, die was bagger voor Socket7)
Als het een SiS chipset is: SiS AGP driver erop
Als het een ALi chipset is: ALi AGP drivers erop

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Pagina: 1