[Divx5] op H+ met WinXP

Pagina: 1
Acties:

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
JA, ik heb de search gebruikt !

ik wilde proberen om divx via de tv-out van mijn H+ af te spelen. Dus downloadde ik DivxPlus. Helaas, een foutmelding waar ik niet veel van snapte :(

Het probleem is echter dat ik niet kan wegstrepen waar het nu misgaat. Daarom dit topic, en hopelijk kan dit topic in de toekomst ook mensen met hetzelfde probleem helpen.

allereerst: mijn kaart is van de 2e revisie
Mijn OS is: WinXP
DivX codec is: 5.0.2
Drivers van de kaart: Nieuwste van Sigma site
Prgramma waarmee ik Divx probeerde af te spelen: DivxPlus

Naar aanleiding van de search meen ik te hebben opgemaakt dat het geheel niet zeker is dat het werkt op de 2e revisie, helaas stond nergens vermeld wat voor een foutmelding je kreeg als het niet werkte.

Compatabilitie modus in XP maakte niks uit, de foutmelding bleef dezelfde

zouden jullie mij kunnen helpen stap voor stap te achterhalen wat er fout is ?

alvast bedankt !

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

Verwijderd

Aangezien de laatst beschikbare versie van divxplus van augustus 2001 is (althans vanaf http://www.divx-digest.com/software/divxplus.html) denk ik dat divxplus (nog) geen divx 5 aan kan. :)

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
Op zondag 09 juni 2002 13:56 schreef Courage het volgende:
Aangezien de laatst beschikbare versie van divxplus van augustus 2001 is (althans vanaf http://www.divx-digest.com/software/divxplus.html) denk ik dat divxplus (nog) geen divx 5 aan kan. :)
waar zou ik een andere versie kunnen downloaden, en beter nog, wat is de nieuwste die nog zal werken ?

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
ik had een oude versie gevonden, en geinstalled, maar de fout bleef. of moet ik misschien eerst de 5.02 versi uninstallen ?

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Je moet sowieso niks willen met DivX 5, ik weet niet wat je ermee gaat kijken maar ik neem aan gewoon de normale dvdripped films zoals die door de 'grote' groepen gedaan worden die je vast wel op kazaa ofzo ziet rondzwerven.
De standaard is nog steeds divx 3.11, dus kill al je andere crap en regel (doom9.net) 3.11, daarin worden ALLE films encoded die uitkomen in het donkere deel van internet :)
Ik weet niks van de rest van je probleem af, maar begin hier maar mee, dat kan vast schelen.

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
Op zondag 09 juni 2002 20:21 schreef RubZie het volgende:
* knip *
+1 behulpzaam :)

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
maar helaas niet probleem oplossend, volgende plan :P

wie heeft dit werkende onder winXP ?

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
ontzettende t*ring rotschop omhoog

• Cyberdeck
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-01-2024

Cyberdeck

bizar

Heb ik ook uitgeprobeerd met 2e rivisie en win98se, maar ook een vette error.

Dat divxplus werkt in 99% van de gevallen niet, en als het wel werkt heb je mazzel. That's it... Ze hebben geen energie en tijd ervoor over om het stabiel en voor iedereen werkend te krijgen. Tot zover divxplus..

Ik denk niet dat iemand je hier een oplossing kan aandragen, wat je kunt doen is vragen om de sourcecode en zelf aan de slag te gaan.

Ik heb inmiddels m'n H+ de deur gewezen en een matrox g400max in m'n computer zitten. Evengoed beeld als de H+ (na juiste instellingen)

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
Op woensdag 12 juni 2002 13:47 schreef Cyberdeck het volgende:
Heb ik ook uitgeprobeerd met 2e rivisie en win98se, maar ook een vette error.

Dat divxplus werkt in 99% van de gevallen niet, en als het wel werkt heb je mazzel. That's it... Ze hebben geen energie en tijd ervoor over om het stabiel en voor iedereen werkend te krijgen. Tot zover divxplus..

Ik denk niet dat iemand je hier een oplossing kan aandragen, wat je kunt doen is vragen om de sourcecode en zelf aan de slag te gaan.

Ik heb inmiddels m'n H+ de deur gewezen en een matrox g400max in m'n computer zitten. Evengoed beeld als de H+ (na juiste instellingen)
mijn matrox 450 zou eventueel kunne verhuizen ja :)
maar als t niet hoeft.. zou toch makkelijk zijn

Pagina: 1