JA, ik heb de search gebruikt !
ik wilde proberen om divx via de tv-out van mijn H+ af te spelen. Dus downloadde ik DivxPlus. Helaas, een foutmelding waar ik niet veel van snapte
Het probleem is echter dat ik niet kan wegstrepen waar het nu misgaat. Daarom dit topic, en hopelijk kan dit topic in de toekomst ook mensen met hetzelfde probleem helpen.
allereerst: mijn kaart is van de 2e revisie
Mijn OS is: WinXP
DivX codec is: 5.0.2
Drivers van de kaart: Nieuwste van Sigma site
Prgramma waarmee ik Divx probeerde af te spelen: DivxPlus
Naar aanleiding van de search meen ik te hebben opgemaakt dat het geheel niet zeker is dat het werkt op de 2e revisie, helaas stond nergens vermeld wat voor een foutmelding je kreeg als het niet werkte.
Compatabilitie modus in XP maakte niks uit, de foutmelding bleef dezelfde
zouden jullie mij kunnen helpen stap voor stap te achterhalen wat er fout is ?
alvast bedankt !
ik wilde proberen om divx via de tv-out van mijn H+ af te spelen. Dus downloadde ik DivxPlus. Helaas, een foutmelding waar ik niet veel van snapte
Het probleem is echter dat ik niet kan wegstrepen waar het nu misgaat. Daarom dit topic, en hopelijk kan dit topic in de toekomst ook mensen met hetzelfde probleem helpen.
allereerst: mijn kaart is van de 2e revisie
Mijn OS is: WinXP
DivX codec is: 5.0.2
Drivers van de kaart: Nieuwste van Sigma site
Prgramma waarmee ik Divx probeerde af te spelen: DivxPlus
Naar aanleiding van de search meen ik te hebben opgemaakt dat het geheel niet zeker is dat het werkt op de 2e revisie, helaas stond nergens vermeld wat voor een foutmelding je kreeg als het niet werkte.
Compatabilitie modus in XP maakte niks uit, de foutmelding bleef dezelfde
zouden jullie mij kunnen helpen stap voor stap te achterhalen wat er fout is ?
alvast bedankt !
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad