System temparuur

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-07 15:29
Wat is een beetje 'normale' system temperatuur? Bij mij is de system temp zo'n 43 graden bij een flinke load. De cpu temp is dan zo'n 53 graden. En wat geeft de system temperatuur nou precies aan? De omgevingstemp in de kast of de temp van de chipset? Ik heb een abit kg7 moederbord met een Athlon XP 1500+ (niet overclocked).

Verwijderd

ik denk dat dit redelijk veel is, mijn cpu draait nu op 40° en mijn casetemp staat op 28° :)

Verwijderd

Das de Case-temp.. voor meer info; S-e-a-r-c-h!

• Sn3akz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-01 20:37
Is netjes hoor... geen zorgen :) Vooral AMD kan lekker warm worden zonder al te veel kapot te gaan.. Speel ze :)

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

das een redelijk hoge temp voor je system, meestl is t de kast temp en zit de sensor ergens naast je northbridge dacht ik.
nja, zo is dat bij al mijn moederborden, maar alsie stablie is maakt t weinig uit wat je tempis toch? :)
nja, voor mij niet, kweet neit why, maar ikm wil t zo koud mogelijk, maar met een buiten temp van 25 graden vind ik altijd 30 ofzo wel mooi
maar gooi er anders eens 2 casefans in
:)
proc temp is wel ok btw, bij mij wordtie 53 ongeveer bij full load en dan draait ie op 1693 mhz ongeveer :)
maarik heb een a7v266e en di geeft een te hoge proctemp aan

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• Dagobert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:00
-->Search<--

gebruik de search ff, is al vaker voorgekomen.

je temps zijn wel vrij hoog, die 43 graden had ik liever rond de 30 graden gezien.. CPU kan ik nix over zeggen omdat ik niet weet welke koeler en welke koelpaste je gebruikt. die 43 graden is volgens mij je moederbord temperatuur.

I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*

• digabite
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-07 16:20
ik heb ook twee meters erop zitten de ene is de system en dat wil zeggen temp. in je kast zelf , de andere is je proccesor temp , maar 43 graden kast temp is wel een beetje hoog als je air flow een beetje regelt kun je daar mee ook je proccesor temp omlaag brengen.. 8-)

ik heb abit kr7a en 1800+ op 1900+ lopen op
system : 32 graden
cpu : 52 graden

hopelijk ben je een beetje duidelijker geworden

-=| Be Easy, Be Cool! |=-

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-07 15:29
Op zondag 09 juni 2002 13:44 schreef Okyah het volgende:
das een redelijk hoge temp voor je system, meestl is t de kast temp en zit de sensor ergens naast je northbridge dacht ik.
nja, zo is dat bij al mijn moederborden, maar alsie stablie is maakt t weinig uit wat je tempis toch? :)
nja, voor mij niet, kweet neit why, maar ikm wil t zo koud mogelijk, maar met een buiten temp van 25 graden vind ik altijd 30 ofzo wel mooi
maar gooi er anders eens 2 casefans in
:)
Ja ik heb al zitten kijken naar waar ik casefans kan plaatsen. Aan de voorkant zit wel een plek voor een 60mm fan, maar daarovereen zit het front panel van de kast en daar zitten geen gaatjes in. Dus erg veel lucht zal er niet in kunnen komen. Aan de achterkan (onder de voeding) zitten nog wel wat gaten, alleen die ruimte is niet erg groot, zou iets van een 40mm fan op moeten dan.

Verwijderd

Dit is een beetje TE vaak voorbijgekomen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.