ik had paar weken geleden Novell Netware 5.0 geinstalleerd, en later ff de SP1 update erover
maar ik wou gisteren even een clean isntall doen, dus ff alles gewist (ook alle partities) en even een nieuwe partitie aangemaakt(FAT16 250MB) en vervolgens de cdrom erin gedaan en INSTALL>bat geladen
aleen maffe is dat ie dan in een LOOP terechtkomt en na dat x aantal gedaan te hebben kapt ie ermee en roept ie iets van error 0000000x4 ofzo...
en rare is dat ik er niets aan veranderd had, alleen de 3com netwerkkaart verwisseld voor een Realtek
ik kan ook Novell Netware 5.1 en Novell Netware 6.0 niet installeren
owja is voor een testpc thuis om mee te spielen (ipv van op werk
) en is legaal alle software..
mijn testpc specs..
AMD Athlon 600MHZ
2* 128 MB RAM @ 100MHZ
1x IBM HD 20GB
1x WD HD 10GB
1x 32spd cdrom
1x realtek 10/100mbps netwerkkaart
owja het is gekomen nadat ik de SP6.0a pack had geinstalld voor NW5.0 , dag later heb ik ff een format gedaan en sindsdien krijg ik er geen Novell meer op , wel windows 98 bv
en bij NW5.1 krijg ik multiple abends
wat ik al gedaan heb:
-bios settings veranderd en/of defaults geladen
-netwerkkaart eruit gehaald (aangezien ik die verwisseld had)
- geheugen van bankjes gewisseld en ze los gehaald
- 1 DIMM eruit gehaald ter controle..
kortom hulp ?
maar ik wou gisteren even een clean isntall doen, dus ff alles gewist (ook alle partities) en even een nieuwe partitie aangemaakt(FAT16 250MB) en vervolgens de cdrom erin gedaan en INSTALL>bat geladen
aleen maffe is dat ie dan in een LOOP terechtkomt en na dat x aantal gedaan te hebben kapt ie ermee en roept ie iets van error 0000000x4 ofzo...
en rare is dat ik er niets aan veranderd had, alleen de 3com netwerkkaart verwisseld voor een Realtek
ik kan ook Novell Netware 5.1 en Novell Netware 6.0 niet installeren
owja is voor een testpc thuis om mee te spielen (ipv van op werk
mijn testpc specs..
AMD Athlon 600MHZ
2* 128 MB RAM @ 100MHZ
1x IBM HD 20GB
1x WD HD 10GB
1x 32spd cdrom
1x realtek 10/100mbps netwerkkaart
owja het is gekomen nadat ik de SP6.0a pack had geinstalld voor NW5.0 , dag later heb ik ff een format gedaan en sindsdien krijg ik er geen Novell meer op , wel windows 98 bv
en bij NW5.1 krijg ik multiple abends
wat ik al gedaan heb:
-bios settings veranderd en/of defaults geladen
-netwerkkaart eruit gehaald (aangezien ik die verwisseld had)
- geheugen van bankjes gewisseld en ze los gehaald
- 1 DIMM eruit gehaald ter controle..
kortom hulp ?
I don't drive fast, I only fly low!