Winamp -> Playlist sorteren op artiest

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImPrEzA
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-05-2021

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Topicstarter
Is daar een speciaal progje voor? Want sorteren op titel kan wel, maar op artiest niet :(

Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je ervoor zorgt dat de artiest alseerste in de filename staat dan sorteer je gewoon op filename. Werkt perfect bij mij, net effe geprobeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Of maak desnoods per artiest een map aan in je MP3 directory, en doe sort by filename and pathname.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eghie
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

eghie

Spoken words!

als ik sorteer op titel doet hij dat ook automatisch op artiest, omdat altijd de artiest in de id tags staan en staan dus als eerst in de lijst. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImPrEzA

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Topicstarter
dat doet ie bij mij dus niet :( wel ongeveer maar heel veel door mekaar...

en filenames werkt wel, maar ik heb heel veel filenames met o.a. nummers enzo, en ik ga niet paar duizend mp3's renamen...

Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je filenames een rommeltje zijn word het een moeilijk verhaal denk ik, ook met een plugin ofzo. Zijn je id tags wel in orde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

Kvind deze plugin (EZ-Playlist) wel erg handig...

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

De makkelijkste oplossing is idd mappen aanmaken met de namen v/d artiest, zo doe ik t ieg, want die tags stinekn :) nee, maar t is veel sneller en t andere voordeel is dat t ook heel overzichtelijk is (die mappen dus :))

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImPrEzA

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Topicstarter
Op zondag 09 juni 2002 13:30 schreef Djoeba het volgende:
als je filenames een rommeltje zijn word het een moeilijk verhaal denk ik, ook met een plugin ofzo. Zijn je id tags wel in orde?
ja die heb ik allemaal bij zitten werken, maar als ik dan doe "order by Title" dan gooit ie weer heel veel door elkaar... :( ff die plugin proberen dan maar
Op zondag 09 juni 2002 13:34 schreef Okyah het volgende:
De makkelijkste oplossing is idd mappen aanmaken met de namen v/d artiest, zo doe ik t ieg, want die tags stinekn :) nee, maar t is veel sneller en t andere voordeel is dat t ook heel overzichtelijk is (die mappen dus :))
ik heb het wel onderverdeeld in mappen, maar per genre :( toch maar es reorganiseren dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImPrEzA

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Topicstarter
Op zondag 09 juni 2002 13:32 schreef PipoDeClown het volgende:
Kvind deze plugin (EZ-Playlist) wel erg handig...
thanx dat is beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

Op zondag 09 juni 2002 13:35 schreef ImPrEzA het volgende:
ik heb het wel onderverdeeld in mappen, maar per genre :( toch maar es reorganiseren dan :)
EZ-Playlist kan dat wel ^_^

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Pagina: 1