Doe mij maar matglans!
Maar wel stoer.
Maar wel stoer.
Intentionally left blank.
looks nice, maar hijs zo standaard he (no offence) maybe kan je dat witte stuk een mooi kleurtjuh geven ook
(moet je wel je livedrive painten
)
Ik kan niet echt een oordeel vellen omdat de website errug traag is, en het een zooitje is op de website, post hier gewoon de losse foto's.
Tja zat nog te twijfelen.........Op zondag 09 juni 2002 13:08 schreef aKra het volgende:
Doe mij maar matglans!
Maar wel stoer.
Ziet er goed uit. Netjes afgewerkt. Beetje standaard, maar wel goed gedaan.
Beetje standaard imho
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Heb ik heel lang over zitten twijfelen ( kan nog )Op zondag 09 juni 2002 13:09 schreef _Dennizz_ het volgende:
looks nice, maar hijs zo standaard he (no offence) maybe kan je dat witte stuk een mooi kleurtjuh geven ook(moet je wel je livedrive painten
)
maar die letters he....
ja he, kon niet groterOp zondag 09 juni 2002 13:15 schreef MasterOverdrive het volgende:
LOL @ piepkleine intake
Verwijderd
Kon niet groter alles kan met geweld!Op zondag 09 juni 2002 13:19 schreef beaviz het volgende:
[..]
ja he, kon niet groter
[flauwe-reclame-quote-mode]Nee. Dat zien ze.[/flauwe-reclame-quote-mode]Op zondag 09 juni 2002 13:08 schreef aKra het volgende:
Doe mij maar matglans!
Het maakt niet niet uit of het rechts of het links is, maar TimmeStein weet precies wat de Jinx is !
Verwijderd
Mat en glans zijn 2 verschillende dingen.Op zondag 09 juni 2002 13:08 schreef aKra het volgende:
Doe mij maar matglans!
Maar wel stoer.
Go0s je icoon is wel populair vandaagOp zondag 09 juni 2002 14:19 schreef ScaboO het volgende:
zkz wel mooi alleen trage site
The devil is in the details.
dat ding bovenop is wel cool als outtake idd
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Erg leuke mod..
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh
ik vind het altijd zo overdreven om eerst een ontwerp, dan een preview en daarna een keer de uiteindelijke pix.
maar ziet er idd wel zeer stoer uit. wat ga je er nog aan veranderen, dan? ik vind m zo ook wel mooi!
maar ziet er idd wel zeer stoer uit. wat ga je er nog aan veranderen, dan? ik vind m zo ook wel mooi!
ARGH wat een ontiechelijke KUT site.
Kan je niet effe die plaatjes onder elkaar in een simpel html bestandje knallen?
Ik kan die site niet in 1 keer op me desktop krijgen. Heb geen 25" inch plasma beeldscherm after all.
Kan je niet effe die plaatjes onder elkaar in een simpel html bestandje knallen?
Ik kan die site niet in 1 keer op me desktop krijgen. Heb geen 25" inch plasma beeldscherm after all.
Proud member of Tacopsclan [CLS]
kwil nog wat ruitjes drin en wat blauwe leds en.....
wil eigenlijk ook nog een lcd schermpie voor mp3 ofzo
Maar ja ik heb hem nog maar 1 maand.
suggesties zijn welkom.
wil eigenlijk ook nog een lcd schermpie voor mp3 ofzo
Maar ja ik heb hem nog maar 1 maand.
suggesties zijn welkom.
Pagina: 1