yep it's me
wil je dat je je windows achtergrond ziet?
dit is helaas niet mogelijk
als je iets anders wil moet je het even iets duidelijker uitleggen
zoeken op transparantie of transparency kan je al een stuk verder op pad helpen
dit is helaas niet mogelijk
als je iets anders wil moet je het even iets duidelijker uitleggen
zoeken op transparantie of transparency kan je al een stuk verder op pad helpen
Ik weet alles over digitale toegankelijkheid, of ik weet wie het wel weet.
Verwijderd
Kijk hier maar eens...Op zondag 09 juni 2002 12:50 schreef smashnl het volgende:
background-color: #243462;
ik heb dat in een website staan nu wil ik dat de achtergrond transperant word hoe moet ik dat veranderen.
Wat moet ik voor code invoeren.
ja precies is een stukje van een active desktop en dan wil ik alleen de tekst zien (is van gottracker)is dat niet mogelijk. of moet je dan een hele active desktop pagina zelf maken en dan daar de achtergrond al in zetten
yep it's me
Verwijderd
Dat lijkt me inderdaad de enige oplossing. Je kan ook de afmetingen van het ActiveDesktop gedeelte wijzigen...Op zondag 09 juni 2002 12:55 schreef smashnl het volgende:
ja precies is een stukje van een active desktop en dan wil ik alleen de tekst zien (is van gottracker)is dat niet mogelijk. of moet je dan een hele active desktop pagina zelf maken en dan daar de achtergrond al in zetten
kijk maar eens op deze pagina
Ja is grappig die site alleen jammer dat je dan got tracker niet meer kunt gebruiken. En ook als je wat wilt invullen bij de boxen doet ie moeilijk
yep it's me
hij doet het perfect, ik heb hem hier ook
Voortaan iets duidelijker zijn. Besteedt wat meer aandacht aan je openingspost. De info is te summier om een goed antwoord te krijgen.
is de normale wijze van transparantie in css.
code:
1
| style="Filter: alpha(opacity=50);" |
is de normale wijze van transparantie in css.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()