Toon posts:

alles-in-een-oplossing

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal

Ik hoop dat iemand me het volgende zou kunnen helpen. Ik ben op zoek naar een goed surround systeem, die ik zowel voor mijn pc, televisie als stereo-installatie kan gebruiken. Is zoiets mogelijk????
Zo ja, zou iemand mij iets kunnen adviseren (boxen, receiver e.d.)??? Ik heb trouwens een SB-live 5.1-kaart in mijn pc.

Verwijderd

Mnja dat is in principe mogelijk... Maarreuh, of je je surroundsetje goed gespositioneerd krijgt is een andere zaak!
Wat is je budget trouwens? En wat kan je ons meer vertellen over de opstelling van je PC/TV/STEREO?!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn budget is tot ongeveer 1500 euro, maar ik moet er bij zeggen dat ik wel meer wil betalen als het echt goed is en jarenlang mee kan gaan. Voor kwaliteit wil ik best betalen, maar dan moet het ook echt lang meegaan.
En dan iets over de positie van PC/stereo/tv. Stereo staat onder de tv. Recht tegenover dit staat mijn pc (dit is aan de andere kant van de kamer).

Verwijderd

Nou dat is doenbaar denk ik... Leuk budget, en met die opstelling valt ook wel wat te bereiken!

Nou ben ik niet zo'n high-end audiofreak, maar hier zitten ongetwijfeld genoeg mensen die je kunnen helpen. Verandere je topic misschien naar:
Hifi-set voor 1500€ aub!

Dan ga je meer succes hebben :7 !