geforce3 ti200 overclocking vragen.

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
gister ff bezig geweest met mijn ti200 flink op te peppen, en ik moet zeggen het is aardig gelukt.
ipv 175/400 loopt ie nu op 220/500, dat vond ik zelf wel redelijk mooi, maar aangezien hij dat eigenlijk zonder problemen lijkt te doen wilde ik hem nog wat verder krijgen, maar de schuifjes gaan niet verder dan dit :Y) ik gebruik coolbits ervoor, zijn er progjes die hem verder dan 220/500 kunnen krijgen, of kan ik dat ook met coolsbits met wat aanpassingen?

2e vraag. Is er een manier om van dit ding de GPU temp te bekijken? het is een MSI, en er zat wel een programma bij (Turbo nog iets) waar mee ik dacht dat het kon, alleen dat werkt dus niet onder XP en crasht de hele tijd.

zijn er nog meer mensen die hun gf3 ti200 "opgevoerd" hebben? hoever hebben jullie hem gekregen en hoe?

ik heb gezocht, en zag dat er mensen waren die hem hoger geklokt hebben ( weet alleen niet welke gf3 het was |:( )
gtu temp heb ik nog geen positief antwoord op gevonden :{
laatste vraag kom ik 100 keer tegen, zet hem er toch ff bij voor de volledigheid :)

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Mhmm...
kweet niet hoe je dat kan veranderen in coolbits
maarje kan ook even GTU (Geforce Tweak Utility) halen en daar verder oc-en, daar kan je de getallen invullen
en dus em instellen op 240 bij 500 bijvoorbeeld --> dan heb je dus een Geforce Ti 500 :9~
nja, minder dan een geforce 4 maar toch een stuk beter dan een ti 200, maar ga niet meteen te hoog, hoor.
GTU kan je btw halen bij guru3d.com
maar je zou misschien een progje van een andere vidkaartmaker kunnen tryen om de temp af te lezen.
Maar de temp maakt niet echt uit hoor, laat em gewoon op de gewenste snelheid een uurtje Q3 draaien, geeftie geen artifacts en loopt ie neit vast --> woehoe :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:06
NVmax, powerstrip, etc.

Je bent nog niet zo ervaren (nofi) dus ik zou het BIOS nog niet gaan tweaken.

Ik heb mijn kaartje op 252/555 lopen.
Het is een Leadtek Winfast Geforce 3 ti200
Hoe? Gewoon een PIII fannetje pakken en op de sink zetten.
Van te voren even wat ASIII ertussen en hopla.

edit:

O ja, ook sinkjes op je ram zetten.

Dit topic is gesloten.