Mja, ik wou dus weer es wat overclocken, ik had dit dus eerder geprobeert. Maar zosnel ik een paar mhz hoger ging kreeg ik zeg maar beeldscherm uitvallers, zodat m'n beeldscherm geen signaal meer van m'n computer krijg. Nou had ik twee vermoedens:
- Het chipje van m'n moederbord waarop je voltage mods of doet, hij wordt extreem heet
- Mijn HD wordt ook heet, en als m'n beeldscherm dan uitvalt zie je dat het lampje constant aanblijft.
Zijn er nog andere mogelijkheden?
alvast bedankt
ohjah uhm specs;
- TB 1400
- MSI kt72pro (100 mhz, verkeerde gekregen wordt gefixed, hij loopt dus standaart op 1050)
- Powercolor geforce 2 mx400 (extreem gecooled door een cpu coolermaster heatsink met 2 X 80 mm fan )
- Maxtor 40 gig 7200 rpm
nogmeer nodig?
onder voorbehoud van veel typfouten
(net wakker)
- Het chipje van m'n moederbord waarop je voltage mods of doet, hij wordt extreem heet
- Mijn HD wordt ook heet, en als m'n beeldscherm dan uitvalt zie je dat het lampje constant aanblijft.
Zijn er nog andere mogelijkheden?
alvast bedankt
ohjah uhm specs;
- TB 1400
- MSI kt72pro (100 mhz, verkeerde gekregen wordt gefixed, hij loopt dus standaart op 1050)
- Powercolor geforce 2 mx400 (extreem gecooled door een cpu coolermaster heatsink met 2 X 80 mm fan )
- Maxtor 40 gig 7200 rpm
nogmeer nodig?
onder voorbehoud van veel typfouten