Toon posts:

Giants: Citizen kabuto

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het spel is al tamelijk oud, misschien ligt het nog in je kast met stof op de doos, maar wie speelt het spel nog
(Multiplayer of Singleplayer)

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-01 17:46
jaa ik heb hem nog :) maar ik ben een cd kwijt :( was een erg mooi spel.

Verwijderd

tof spel heb hem ook nog

• vleppyniles
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-11-2023
Dat is echt een vet spel. Goede humor en de multiplayer is ook leuk als je met meerdere bent. Ik heb het gespeeld met maar twee personen en dan is er geen bal aan.

Maar zeer zeker een aanrader als je hem ergens tegenkomt voor een budgetprijs!

• dvdgrs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-01 20:28
Timmy ruled!!!
En heb 1 keer gemultiplayerd, met een stuk of 10 man, wow das echt vet, allebei een basis bouwen en eten halen enzo :) :)

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
ik vond hem te moeilijk en de cheats werkte niet -> godmode en je werd nog gegibt waardoor je in het hele spel geen damage meer kon doen :{

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Kheb em net gekregen met mn audigy :)
kheb de demo vorig jaar nog gespeeld, die was wel ok, die met die chick was niet koel, maar die met dat vage blauwe gastje was wel leuk :)
maar dr is toch ook een speciale geforce3 versie?
is die mooier en zoja, kan ik mijn versie met een leuke patch patchen tot zo'n geforce3 versie? :)

kzal em wel tryen als jullie zo enthousiast zijn, maar ik ben ook al bezig met Halo, GTA3, Golden Sun, Crash Bandicoot Advance en ik ga zo LBA 1 installen :D
dus kheb t wel druk.
En er liggen ook nog 4 boeken op me te wachten :)
mjamjam.
maar kzal em installen dan :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• MahRain
  • Laatst online: 13-11-2025
Ik heb hem gekocht omdat ik de demo zo vond roxxen B-)

Maar het is dus wel soms veel te moeilijk. Dan moet je in je eentje als reaper een enorme overmacht aan vijanden zien te verslaan... dat lukt gewoon niet!

Afgezien daarvan is het echt een heel mooi en leuk spel!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:13
ik ben gestopt bij kabuto, toen had ik geen zin meer, de andere modes vond ik een stuk leuker.

Verwijderd

ik vindt dit persoonlijk het meest underrated game ooit,
fantastisch game.
Giants heeft gewoon alles: RTS,Racen,adventure,shooter
ik heb spijtig genoeg nooit kunnen uitspelen omdat het spel steeds crashte toen ik een van die bouw-een-basis missies aan het spelen was ;(

• MahRain
  • Laatst online: 13-11-2025
Op zondag 09 juni 2002 13:59 schreef defined het volgende:
ik vindt dit persoonlijk het meest underrated game ooit,
fantastisch game.
Giants heeft gewoon alles: RTS,Racen,adventure,shooter
ik heb spijtig genoeg nooit kunnen uitspelen omdat het spel steeds crashte toen ik een van die bouw-een-basis missies aan het spelen was ;(
heb je de 1.4 patch gebruikt?

• Alphega
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-05-2025
Dit spel is wel geinig, je kon de levels echt goed verknallen, door op plaatsen wordt dat niet de bedoeling was gewoon over een berg heen te klimmen (vooral effectief op het einde).

• dvdgrs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-01 20:28
Op zondag 09 juni 2002 16:33 schreef Alphega het volgende:
Dit spel is wel geinig, je kon de levels echt goed verknallen, door op plaatsen wordt dat niet de bedoeling was gewoon over een berg heen te klimmen (vooral effectief op het einde).
waar :?

Verwijderd

volgens mij was dat geen bug, maar je kon inderdaad met je jetpack over vrijwel alles heen...twas gewoon een hulpmiddel als je van een berg donderde.

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:40

Rival24

I'll Be Back

Op zondag 09 juni 2002 16:48 schreef Bong-One het volgende:

[..]

waar :?
Als je Kabuto bent, dan moet je door zo'n irritant doolhof tussen de bergen, en met een beetje wringen kon je op sommige plaatsen heel snel komen
Pagina: 1