• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-02 13:20
Ik zag laatst dat een collega van mij op zijn Samsung A300 telefoon de antenne vervangen had door een heel klein zilver bobbeltje, zonder verlies van bereik ofzo.

Vroeg ik waar die die gehaald had, maar hij had hem van een klasgenoot gehad en wist niet waar die hem vandaan had.

Nou heb ik zelf een A100, en heb zo eens naar een T100 zitten kijken, en nu vroeg ik me dus af of iemand weet waar je zulke antennes kan halen?

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Die worden op salesplaza.nl verkocht 9€ zijn ze daar.

• LordLynx
Hartstikke bedankt, dat is hem inderdaad. Zou die ook op een T100 werken?

En klopt het dat de ontvangst met zo'n dingetje even goed blijft?

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Op zondag 09 juni 2002 13:08 schreef LordLynx het volgende:
Hartstikke bedankt, dat is hem inderdaad. Zou die ook op een T100 werken?

En klopt het dat de ontvangst met zo'n dingetje even goed blijft?
Ik denk dat je dit het beste even kan vragen bij salesplaza of hij ook op de t100 werkt.

En je zegt zelf al bij die vriend van je daar werkte het zonder signaal verlies, dus ik neem aan dat deze niet anders is.

Verwijderd

Woei :Y)

Ik had erover gehoord, wist alleen niet waar ze te krijgen zijn...
Zo'n super-mini antenne (want daar hebben we het over) ga ik zeker bestellen :P

Afbeeldingslocatie: http://www.salesplaza.nl/images/foto/antenne021.jpg

• LordLynx
Heb hem besteld, eindelijk mijn grootste klacht over de A100 weg, die rotantenne. En hoef ik het gezeur van Nokia en Alcatel bezitters van 'goh, jij heb nog een antenne, primitief zeg' ook niet meer aan te horen. ;)

Verwijderd

Op zondag 09 juni 2002 14:27 schreef LordLynx het volgende:
Heb hem besteld, eindelijk mijn grootste klacht over de A100 weg, die rotantenne. En hoef ik het gezeur van Nokia en Alcatel bezitters van 'goh, jij heb nog een antenne, primitief zeg' ook niet meer aan te horen. ;)
Boeie , Nokia zijn kindertelefoons en Alcatel zullen we maar niet over beginnen . Die Samsung kicken MAJOR ass :)

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-03 13:47
Op zondag 09 juni 2002 14:45 schreef real_raichu70 het volgende:

[..]

Boeie , Nokia zijn kindertelefoons en Alcatel zullen we maar niet over beginnen . Die Samsung kicken MAJOR ass :)
Ik vind jou antwoord een beetje flamerig. Want de samsung telefoons zijn helemaal niet zo superieur, een li-ion batterij die maar 70 uur standby gaat, grote antenne, weinig GPRS telefoons, dat is pas kinderachtig >:).
En het allerkinderachtigste is om een beetje te gaan flamen :r.

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

Verwijderd

Moet je ff kijken bij http://www.koopje.nu
Wat ze daar aan gsm antennes hebben is VEEEEEL

Verwijderd

Heb zo'n dopje gekocht voor m'n R210s heb er iets meer als 9 euro voor betaald... 20 euro maarja dat moet dan maar
werkt wel goed SAMSUNG RULES!

Verwijderd

Ik zal niks zeggen over merken telefoons, behalve dat Samsung
mijn hart gestolen heeft... :)

• BYM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-01 14:50

BYM

In memoriam : De Gulden

Sorry voor het kicken van dit topic (hee, ik heb tenminste die stupid search gebruikt he) maar is die antenne nou ook voor de T100 verkrijgbaar of niet ?

Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Ik heb voor mijn A300 zo'n dopje gehaald bij Belcompany, kostte 13 euro...
Ik heb niet het idee dat ik er ontvangst voor inlever, en tis wel zo fijn zo'n klein antennetje!
Pagina: 1