19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K
Volgens mij kun je die niet zomaar ff ombouwen hoor
Ik denk dat het hele speciale monitoren zijn
er van maken gaat denk ik niet lukken aangezien een touchscreen meerdere sensoren in zijn scherm heeft.
deze sensoren sturen vervolgens op hun beurt gewoon de muis aan en dan werkt het.
je kunt touchscreens wel kopen alleen ze zijn meen ik nogal prijzig.
deze sensoren sturen vervolgens op hun beurt gewoon de muis aan en dan werkt het.
je kunt touchscreens wel kopen alleen ze zijn meen ik nogal prijzig.
"Luie mensen worden ook moe!"
je vinger ertegenaanhouden en je hebt een touch-screen. 
maar nee, in een touch-screen zitten warmte sensoren en die zitten niet in je flips monitor.
maar nee, in een touch-screen zitten warmte sensoren en die zitten niet in je flips monitor.
je kunt volgens mij gewoon het touch gedeelte kopen en over je scherm heen monteren... werkt dan gewoon als een muis.
Hmm, kan wel, maar wordt een beetje gepruts 
Je moet namelijk een drukgevoelige laag inbouwen, en deze via een interface laten uitlezen, en omzetten naar 'muis-signalen'. Een lastig verhaal, en duur (die touchscreen-layers zijn nie goedkoop!), kijk eens naar een Wacom LCD monitor.
Je moet namelijk een drukgevoelige laag inbouwen, en deze via een interface laten uitlezen, en omzetten naar 'muis-signalen'. Een lastig verhaal, en duur (die touchscreen-layers zijn nie goedkoop!), kijk eens naar een Wacom LCD monitor.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()