Toon posts:

[SeTi] Overstappen naar groter team ?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
....een groter team?

Ik, want het SETI-team is niet echt leuk meer als je hoger hebt dan een score van 1000.

• Wessie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-05 16:58

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Ik niet..
kzit er al in :)

(beetje zinloos topic btw)

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

• Ercewee
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-01 11:52

Ercewee

a.k.a. K

Een groter team? Is 6 a 7k DPC-ers niet genoeg dan? :?

50.110 144.300 432.200 1296.200 2320.200 3400.200 10368.200

Verwijderd

Op zondag 09 juni 2002 11:13 schreef f.vanderlaan het volgende:
....een groter team?

Ik, want het SETI-team is niet echt leuk meer als je hoger hebt dan een score van 1000.
tsssssss :( waarom join je in de eerste instantie dan een "klein" team??? heeft dan ook geen nut

• ColdRain
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-05 16:31
SETI-team is niet echt leuk meer als je hoger hebt dan een score van 1000.
Waarom niet? 'k Vind 't juist leuker dan.
1639 and counting ... :7

• KuuKe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

....een groter team?

Sorry, maar dit vind ik kul. Als je meer dan 1000 WU's hebt dan gaat het stijgen in de ranglijst misschien wel wat langzamer maar wat maakt dat uit? Ik zit nu aan dik 2100 WU's, kan d'r misschien nog twee passeren maar dan gaapt er een ontzettend groot gat. Is dat dan reden om er mee te kappen? Vind ik een zwak excuus hoor, da's niet de aard van de ware DPC-er....

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 09 juni 2002 11:25 schreef Kuuke het volgende:

[..]

Sorry, maar dit vind ik kul. Als je meer dan 1000 WU's hebt dan gaat het stijgen in de ranglijst misschien wel wat langzamer maar wat maakt dat uit? Ik zit nu aan dik 2100 WU's, kan d'r misschien nog twee passeren maar dan gaapt er een ontzettend groot gat. Is dat dan reden om er mee te kappen? Vind ik een zwak excuus hoor, da's niet de aard van de ware DPC-er....
Een groter team is langer meer uitdaging dan een kleiner team.

• Wessie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-05 16:58

Wessie

Noizy Cows Crewmember

DPC = Groot

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

• Mar
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-05-2025

Mar

TCF

Op zondag 09 juni 2002 11:27 schreef f.vanderlaan het volgende:
1. Het is juist de kick van een kleiner team om die zo hoog mogelijk te krijgen. Als jij bijvoorbeeld 2-3 nieuwe pc's/leden kan toevoegen aan DPC-Seti gaat de dagelijkse output merkbaar omhoog. Als je bijv. bij seti@nl dat doet merk je het bijna niet.
2. Wat je ook kan doen is een sub-team van DPC joinen. Met dat team kun je wat harder stijgen binnen DPC en is er onderling vaak ook strijd tussen de sub-team members. Vaak is er ook een eigen sub-team-forum en/of irc-kanaal

DPC Team ColdFusion

Verwijderd

Op zondag 09 juni 2002 11:27 schreef f.vanderlaan het volgende:

[..]

Dit team is niet klein. De Seti afdeling is alleen niet zo groot als van andere teams. Maar als iedereen weggaat zodra hij 1000+ WU's heeft dan is dat niet gek toch? Als je een tijdje wacht komen er vanzelf mensen bij waarmee je kunt battlen. Bedenk dat de Seti afdeling een groei-afdeling is hierzow.

Bovendien lijkt het mij een beetje nutteloos. Je helpt eerst een team groeien waarmee je (als het goed is) een band opbouwt, om vervolgens weg te gaan en dus eigenlijk nix gedaan te hebben.

Het enige groter team is trouwens ARS technica en dan vooral qua computing power want qua leden is DPC groter. Zit je bij Amerikanen, die zijn lang niet zo gezellig als wij hoor :P

Verwijderd

Tsja, dan kun je beter onmiddelijk lid worden van Team Art Bell, om daar alle 10.000+ inactievelingen in te gaan halen. Daar kun je ongetwijfeld veel persoonlijke successen boeken, maar zie je toch echt niet in wat het 'team-gevoel' nu eigenlijk is. Je gaat bij een team, om een team te versterken, en te zorgen dat dat team in de team rankings gaat stijgen.

Als het boeken van successen in de team rankings je enige doel is, dan zie je toch echt een paar hele leuke dingen over het hoofd die bij een team lidmaatschap komen kijken.

En iemand zei het al hier: Er zit toch echt wel een soort van 'kick' in een wat kleiner team groter maken (En dat kan ik weten!) ;)

• sjroorda
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
....een groter team?

Ik weet niet wat jij competitie vindt, maar tussen de 1000 en 1100 staan 14 leden, en zelf 42 leden tot aan 1500... Ik weet niet op de hoeveelste plaats jij momenteel staat, maar er zijn er nog meer dan 100 te stijgen!

Daarbij: als je hier 20 leden voorbij gaat, sta je wellicht opeens van de 115e plaats in de top100! Bij SETI@NL of welk willekeurig groot team dan ook, zal je nu binnenkomen op plaats 120000 of zo en voorlopig niet onder de 100000 komen... (bij wijze van voorbeeld dan, denk niet dat ze zoveel leden hebben :P)

Verwijderd

Als het je niet meer bevalt bij het ene project, waarom ga je dan niet meedoen aan een ander project??? Nieuwe rondes, nieuwe kansen ;)

Verwijderd

Je kan natuurlijk weer op nul beginnen en jezelf in proberen te halen :?

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-03 12:02
* ColdFusion vind het maar een instelling van nix. Teamspirit ontbreekt totaal. Typisch geval van een ontspoorde koe :{

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

• de7geitjes
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-05 21:53
deze Topic is zinloos !!!!! |:(

"Hé Bob, drie bier!"

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-03 12:02
Op zondag 09 juni 2002 12:08 schreef de7geitjes het volgende:
deze dit Topic is zinloos !!!!! |:(
*D

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

• ColdRain
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-05 16:31
Op zondag 09 juni 2002 12:04 schreef Fritzz het volgende:
Je kan natuurlijk weer op nul beginnen en jezelf in proberen te halen :?
LOL ... die vind ik wel leuk, en eigenlijk wel te overwegen ... ooit ... eerst nog maar ff stijgen, maakt de wedstrijd "jezelf inhalen" later des te boeiender :)

• KoW
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

Ach, er zijn er de laatste tijd al zoveel vertrokken met die instelling.
Als die nu allemaal gewoon blijven he, dan hadden ze nu genoeg te doen gehad. Over een tijdje zit het hier weer vol met grotere teams en dus concurrentie, maar als je dan al bent vertrokken kan ik het ook niet helpen.

• reller
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:24
sjit wat een titel...

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
DPC is juist groot geworden door klein te blijven...

Het joinen van het grootste team met als enige reden dat ze veel doen is een beetje triest imho.

Het is juist de kunst om met een (nu nog) klein team de grootsten te verslaan :P

Heb topictitel aangepast.

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-05 22:05

Flapmo

and back is gigi!

Muwhahah, dat zelf inhalen is wel vet,

Als je weggaat omdat er geen competitie is sta je dus 1e (anders ben je gewoon een miet die de 1e niet kan beaten en dan maar zegt "mja, tis nie leuk meer, ik kan je zo easy verslaan kdoe het alleen nie") en dan met een 2e account ook 2e of 1e worden :D:D:D

1. FlaPMo (doe geen seti maja)
2. |kloon|FlaPMo
3. |drone|FlaPMo

:D Beetje moeilijk alleen om met allemaal 1e te blijven, als je tijdje nie flusht zak je vanzelf :P

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• harrodeparro
  • Laatst online: 26-11-2025
Op maandag 10 juni 2002 09:04 schreef Flapmo het volgende:
Muwhahah, dat zelf inhalen is wel vet,

Als je weggaat omdat er geen competitie is sta je dus 1e (anders ben je gewoon een miet die de 1e niet kan beaten en dan maar zegt "mja, tis nie leuk meer, ik kan je zo easy verslaan kdoe het alleen nie") en dan met een 2e account ook 2e of 1e worden :D:D:D

1. FlaPMo (doe geen seti maja)
2. |kloon|FlaPMo
3. |drone|FlaPMo

:D Beetje moeilijk alleen om met allemaal 1e te blijven, als je tijdje nie flusht zak je vanzelf :P
Ja, goed plan, echter kleine correctie, dit moet worden:

1. Harrodeparro
2. Harrodeparro@2
3. Harrodeparro@3 >:)

Om op de aard van het topic te komen, ieder moet natuurlijk zelf weten voor wie die crunsht. Maar ik ben blij dat er blijkbaar meer mensen hier duidelijk wel weten waarom ze een team zijn gejoined: niet alleen ter eigenverheerlijking maar om de teamspirit !

go DPC, go !!
Pagina: 1