Ik heb een volcano 7 cooler op mijn xp1700+ zitten, alleen vind ik die st. fan een herrie maken (draait op 2900rpm). Ik wil graag een andere fan op die heatsink zetten, nu zat ik zelf te denken aan een enermax 80mm fan (fab, silent mode) Zijn er hier mensen met deze combi.? Of zou ik toch een alpha heatsinkje moeten gaan halen om een redelijk gekoelde proc. te hebben?
Als daar wat stond had ik het dan moeten vragen ???Op zondag 09 juni 2002 11:21 schreef AMDMaster het volgende:
Zoek eens ff via search, misschien staat daar wat in
Ik denk dat je er wel en andere fan op kan zetten.
Maar kan dat wel met het bevestigingssysteem van de vulcano 7?
Maar kan dat wel met het bevestigingssysteem van de vulcano 7?
kan perfect...
het zijn gewoon simpele schroeven
het zijn gewoon simpele schroeven
Verwijderd
Ik denk niet dat het kan want op die Vulcano zit een 70*70 fan terwijl andere fan's 80*80(afmeting) zijn.
HIj heeft het over een Volcano 7 en niet de 7+Op zondag 09 juni 2002 14:36 schreef rjw het volgende:
Ik denk niet dat het kan want op die Vulcano zit een 70*70 fan terwijl andere fan's 80*80(afmeting) zijn.
FF voor de duidelijkheid, mijn vraag is niet of er een andere 80 mm fan oppast, dat weet ik zelf ook wel. Ik wil alleen weten of er mensen zijn met de combi. Volcano 7 heatsink en een andere (enermax??) fan, en of dit veel uitmaakt qua stilte (en preformance.)Op zondag 09 juni 2002 14:36 schreef rjw het volgende:
Dan kijk je op de site van TT of heoveel de luchtverplaatsing is en bij enermax wat de luchtverplaatsing van hun fan is...Op zondag 09 juni 2002 15:27 schreef JoZ het volgende:
[..]
FF voor de duidelijkheid, mijn vraag is niet of er een andere 80 mm fan oppast, dat weet ik zelf ook wel. Ik wil alleen weten of er mensen zijn met de combi. Volcano 7 heatsink en een andere (enermax??) fan, en of dit veel uitmaakt qua stilte (en preformance.)
Pagina: 1