Dit schijnt het nieuwste Mario-spel te zijn... Kijk hier voor een filmpje. Ziet er erg mooi uit, het lijkt meer een GameCube-spel dan een GBA-spel.
mjah, dan wel jaOp zondag 09 juni 2002 10:54 schreef Shocker het volgende:
Het is wél speciaal als het ook echt een GBA-game blijkt te zijn...
maar als het gamecube is, dan weer niet
ziet er wel goed uit die 3 sec die je te zien krijgt
Hmm.. is gewoon een beetje Yoshi's Island stijl (alleen de intro lijkt cel-shaded), dat ingame stukje vind ik er niet bijzonder koel uitzien.
het is GEEN GBA spel, graphs / geluid zijn te goed en het nintendo logo aan het begin is een filmpje. Tevens is het scherm waarop het getoond is 2 bij 2 meter. Maarja wie weet heeft de gba nog verborgen powers
Natuurlijk is het een filmpje en niet echt vanaf een GBA, dat zie je al meteen aan het Game Boy-logo in het begin (dat draait op een echte GBA nooit zo weg op het eind). Maar waarom zetten ze er dan Game Boy bij?
no fucking way dat dit een GBA game is... denk eerder Gamecube, er wordt gebruik gemaakt van cellshaders, net zoals de nieuwe upcoming Zelda, of dat je je GBA als controller aan je Gamecube kan hangen ofzo dat ze dat bedoelen
maargoed ben benieuwd
maargoed ben benieuwd
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Volgens mij staren jullie je allemaal blind op die intro. Die is gewoon prerendered volgens mij (danwel sprite-based in dat bowser-stukje), dat wegdraaidende game boy logo kan ook best op een GBA en het spel zelf is gewoon 2D! Leuk spel en best mooi voor een GBA, maar het is echt wel gewoon GBA hoor.
Kan wel ja, maar het is anders ook nooit zo. Ze hebben dat gewoon even zo gedaan voor het filmpje.Op zondag 09 juni 2002 12:51 schreef Bigs het volgende:
dat wegdraaidende game boy logo kan ook best op een GBA
Verwijderd
Het is fake... Jammer, gaat niet door.
Ze gebruiken o.a oude geluiden, (woohoo geluidje).
van PGC
Ze gebruiken o.a oude geluiden, (woohoo geluidje).
van PGC
We don't report fake news. That's why we're "slow".
Daniel Bloodworth
Staff Writer
Ik heb het al vaker gezegd maar geloof niet alles wat je leest, neem voor de grap eens een kijkje hier en dan zul je zien hoeveel d***e mensen er zijn. http://www.gamers.nl/nieuws/13438It's fake. We're not hiding anything, we're not playing tricks on you.
It's fake. If someone decides to start up another topic on this, we'll ban you. This stupid little fraud ends right here, right now.
*knip*
Dus fake...
naja, er zal ongetwijvelt een nieuw mario GBA spel uitkomen
Dus fake...
Verwijderd
PlanetGameCube is imo de meest betrouwbare site voor onofficieel gamecube nieuws.
Meestal posten zij pas iets als ze zeker weten dat het waar is.
Nintendojo is juist een fanboy site. waarschijnlijk posten ze dit om meer hits te krijgen.
Meestal posten zij pas iets als ze zeker weten dat het waar is.
Nintendojo is juist een fanboy site. waarschijnlijk posten ze dit om meer hits te krijgen.
Dat GBA logo laten wegdraaien kan eigenlijk best. Dat stukje is niet te veranderen maar het 1e stukje van het spel kan wel zijn dat dat logo gaat wegdraaien.
Maar ik denk toch dat het een GC spel is omdat:
- Er al een ander mario gba spel in de maak is
- Die intro VEEL korter duurt dan op een gba
- Die resolutie VEEL hoger is als een gba
- Er een andere mario game is aangekondigd voor de GC (niet mario sunshine, een andere)
Die logo kan ook betekenen dat er een gba op aangesloten is.
Maar ik denk toch dat het een GC spel is omdat:
- Er al een ander mario gba spel in de maak is
- Die intro VEEL korter duurt dan op een gba
- Die resolutie VEEL hoger is als een gba
- Er een andere mario game is aangekondigd voor de GC (niet mario sunshine, een andere)
Die logo kan ook betekenen dat er een gba op aangesloten is.
Verwijderd
Het is dus fake begrijp ik...maar ik heb het filmpje bekeken en niks gezien wat een GBA niet zou kunnen. Ok, misschien is de resolutie te hoog, das niet echt te zien op zo'n camshot. Het wegdraaiende logo kan met gemak, ik heb zelf ook al eens zoiets gedaan (alleen knalde het uit elkaar ipv wegdraaien)...het celshading deel kan gewoon een mpeg filmpje zijn...
Maar dat wegdraaiende logo moet dan wel na het standaard start-up logo (dat niet draait) komen, omdat dat in de hardware is ingebouwd. (Of is ook dat aan te passenOp zondag 09 juni 2002 13:15 schreef MrRudi het volgende:
[knip]
Het wegdraaiende logo kan met gemak, ik heb zelf ook al eens zoiets gedaan (alleen knalde het uit elkaar ipv wegdraaien)...het celshading deel kan gewoon een mpeg filmpje zijn...
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Dit spel lijkt me zeker niet onmogelijk. Ik heb ook een demo van een yoshi-spel, gevonden op kazaa als yoshi.bin. Dit ziet er zeer aardig uit voor een GBA-spel.

Zit geen geluid bij, en echte gameplay is er ook nog niet, maar 't is ook maar een demontratietje.

Zit geen geluid bij, en echte gameplay is er ook nog niet, maar 't is ook maar een demontratietje.
Kan zo'n GBA zulke graphics dan zo goed aan?Op zondag 09 juni 2002 13:15 schreef MrRudi het volgende:
Het is dus fake begrijp ik...maar ik heb het filmpje bekeken en niks gezien wat een GBA niet zou kunnen. Ok, misschien is de resolutie te hoog, das niet echt te zien op zo'n camshot. Het wegdraaiende logo kan met gemak, ik heb zelf ook al eens zoiets gedaan (alleen knalde het uit elkaar ipv wegdraaien)...het celshading deel kan gewoon een mpeg filmpje zijn...
Hmm, ik heb tot nu toe alleen maar 2d spellen en lelijke 3d spellen erop gezien. Dit ziet er meer GC uit, als het dan geen fake was.
🌞🍃
Beetje lage kwaliteit voor GC, niet? Echt hoor, als je goed kijkt stelt het helemaal niet zoveel voor.Op zondag 09 juni 2002 17:45 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Kan zo'n GBA zulke graphics dan zo goed aan?
Hmm, ik heb tot nu toe alleen maar 2d spellen en lelijke 3d spellen erop gezien. Dit ziet er meer GC uit, als het dan geen fake was.
Verwijderd
GBA is wel 32bit. Ik heb zeker als gewoon een filmpjes gezien op de GBA en die spellen zijn gewoon uit!
Maar dit ziet er wel te goed uit.
Maar dit ziet er wel te goed uit.
Dit is een demo die standaard bij de GBA sdk zit, ik meen zelfs dat de sourcecode daar bij zit. Dit wordt nooit als spel uitgebracht, maar is alleen bedoeld als voorbeeld voor ontwikkelaars.Op zondag 09 juni 2002 17:38 schreef Digital-DNA het volgende:
Dit spel lijkt me zeker niet onmogelijk. Ik heb ook een demo van een yoshi-spel, gevonden op kazaa als yoshi.bin. Dit ziet er zeer aardig uit voor een GBA-spel.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Eventually zal het nog wel als spel uitgebracht worden.Op zondag 09 juni 2002 22:36 schreef jasjenl het volgende:
[..]
Dit is een demo die standaard bij de GBA sdk zit, ik meen zelfs dat de sourcecode daar bij zit. Dit wordt nooit als spel uitgebracht, maar is alleen bedoeld als voorbeeld voor ontwikkelaars.
En Mario's Universe is gewoon fake, de achtergrondgeluiden komen zo uit een IGN Zelda filmpje.
Iemand had echt teveel tijd
Verwijderd
vind het wel knap want het is op een bios scoopscherm af gedraait!! is met cammera opgenomen!
Verwijderd
Nee, het is gewoon een effect dat je meteen na het opstart logo zet. Je maakt eerst een screenhot van de GBA opstart logo als het stilstaat, en gaat daarna met dat plaatje 'iets' doen...zoals dit wegdraaien.Op zondag 09 juni 2002 16:33 schreef AtHomer het volgende:
[..]
Maar dat wegdraaiende logo moet dan wel na het standaard start-up logo (dat niet draait) komen, omdat dat in de hardware is ingebouwd. (Of is ook dat aan te passen)
Nu ben IK misschien heel scheel hoor, maar er is niks 3D aan dit spel. Wat je van het spel zelf ziet is gewoon een 3-lagen multilayer parallax scroller...doordat de HUD (de sprites bovenin) ook nog es roteren (pre-rendered) wordt er wel een heel ruimtelijk effect gecreërd maar het is gewoon een 2D spel. En de mooie full-screen animaties die je eerst ziet kunnen, zoals al eerder gezegd, gewoon een Mpeg filmpje zijn.Op zondag 09 juni 2002 17:45 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Kan zo'n GBA zulke graphics dan zo goed aan?
Verwijderd
Als aanvulling, na het filmpje nog een goed te hebben bekeken met een aantal mensen hier:
Dit is heel goed mogelijk om dit om een GBA te maken. Sterker nog: de manier waarop het logo spint en scaled is een zeer duidelijke indicatie dat het GEEN GameCube is. Scaling op GBA en NGC werkt nogal verschillend namelijk, een GC scaling zou er nooit zo uitzien. Het spel zelf scrollt zelfs maar in twee lagen, de camera bewegingen houden je daar flink voor de gek. Het zou dus in bitmap mode gemaakt kunnen zijn, de GBA is snel genoeg om heel veel dingen te berekenen (dus niet gebruik te maken van de hardware routines).
Dit is heel goed mogelijk om dit om een GBA te maken. Sterker nog: de manier waarop het logo spint en scaled is een zeer duidelijke indicatie dat het GEEN GameCube is. Scaling op GBA en NGC werkt nogal verschillend namelijk, een GC scaling zou er nooit zo uitzien. Het spel zelf scrollt zelfs maar in twee lagen, de camera bewegingen houden je daar flink voor de gek. Het zou dus in bitmap mode gemaakt kunnen zijn, de GBA is snel genoeg om heel veel dingen te berekenen (dus niet gebruik te maken van de hardware routines).
overigens is 3d niet onmogelijk op een GBA, er zit waarschijnlijk een Quake aan te komen:
http://www.agbgames.com/news.htm

dat filmpje van v-rally 3 is trouwens ook niet misselijk, echt prachtig wat ze uit zo'n handheld weten te toveren
http://www.agbgames.com/news.htm
dat filmpje van v-rally 3 is trouwens ook niet misselijk, echt prachtig wat ze uit zo'n handheld weten te toveren
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
ooit golden sun of tony hawks pro skater 3 op de gba gespeeld??
This space is occupied
Pagina: 1